Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Slučaj Ane B. ili mala bura u kvislinškoj čaši

Komentari (128) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 13 jul 2017 01:11
Konobar
Kadrovi ''Žikice'': neznanje posla koji se vrši Srbiji dolazi glave.

Gazda zna šta ONI rade ... dok ONI svode Srbiju na Beograd.Domaća bagra.
Preporuke:
60
31
2 četvrtak, 13 jul 2017 01:44
Dole evroatlanske kvislinške bitange! Živelo antifašističko rusko-srpsko-belorusko savezništvo!
Katюša
Rascvetali яbloni i gruši,
Poplыli tumanы nad rekoй;
Vыhodila na bereg Katюša,
Na vыsokiй bereg, na krutoй.
Vыhodila, pesnю zavodila
Pro stepnogo, sizogo orla,
Pro togo, kotorogo lюbila,
Pro togo, čьi pisьma beregla.
Oй, tы pesnя, pesenka devičья,
Tы leti za яsnыm solncem vsled,
I boйcu na dalьnem pograničьe
Ot Katюši peredaй privet.
Pustь on vspomnit devušku prostuю,
Pustь uslыšit, kak ona poёt,
Pustь on zemlю berežёt rodnuю,
A lюbovь Katюša sberežёt.

Kaćuša
Procvetale jabuke i kruške,
razvila se magla nad rekom.
Izlazila na obalu Kaćuša,
Na visoku obalu, na strminu.
Izlazila, pesmu zadevala,
o stepskom, sinjem orlu,
o onom, koga je volela,
o onom, čija pisma čuvala.
O, ti pesmo, devojačka pesmo,
ti leti za jasnim suncem,
i vojniku na dalekoj granici,
od Kaćuše prenesi pozdrav.
Nek' se seti devojke obične,
Nek' posluša, kako ona peva,
nek' zemlju čuva rodnu,
a ljubav će Kaćuša sačuvati.
Preporuke:
126
12
3 četvrtak, 13 jul 2017 01:52
Boba
Baviti se njima jzahteva veliki intelektalni i emotivni napor, svaka čast svakome ko može pa i g. Vukadinoviću.
Kako god bilo Vučićev tron će više na duže staze uzdrmati ono što se dešava u Kragujevcu - naime štrajk u Fijatu može da dovede do toga da se Fijat pokupi a za običan narod to će biti daleko važniji signal krize vlasti. Opozicija po običaju kasni i ne prepoznaje važnost događaja reagujući po običaju prekasno. Ovakve krize će postepeno i dovesti do rušenja Vučića bez obzira šta oni pričali i radili.
Pitanje je samo ko će to prepoznati na vreme a ne čekati da popuni prazan prostor posle reagovanja očajnog naroda koji izgleda i nema drugi izlaz.
Vučić to shvata zato je Blic prepun botovskih komentarta na štrajk.
Tresu im se gaće i sa dobrim razlogom.
Preporuke:
111
5
4 četvrtak, 13 jul 2017 02:04
boban
Ljudi,braco Srbi,policajci,oficiri vojske...da li ste svesni da gubimo drzavu?Vucic donosi neverovatne odluke,nezamislive.Samo jos nedostaje da Blera postavi za predsednika vlade.
Zar je moguce da mirno gledamo kako nam nestaje drzava?Da li je moguce da nam jedna ocigledna i dokazana kriminalna grupa od par hiljada ljudi, potpuno uzurpira drzavu.Svakodnevno izivljavanje nad psihom gradjana.
Dobar primer izivljavanja i ponizavanja je postavljanje Vulina za ministra odbrane.To je ogromno ponizenje za svako vojno lice.To ubija moral vojnog kadra.To isto vazi i za policiju i za sudstvo i za svaku oblast zivota u Srbiji.U ovakvim situacijama u mnogim drzavama vojska preuzima vlast i formira patriotsku vladu nacionalnog spasa,koja vodi drzavu posteno i domacinski,pod budnim okom i kontrolom .
Strajkovanje gladju,samoubistva i samopovredjivanje su za kukavice.Pokazimo da nismo kukavice.
Preporuke:
137
6
5 četvrtak, 13 jul 2017 02:27
Zvonimir Bgd
A onda je (Blumberg) otišao još korak dalje i izvukao narednu konsekvencu – ako je već tako, ako je EU glavni spoljnopolitički prioritet, zar se onda logično ne otvara i pitanje uvođenja sankcija Moskvi, kada i ukoliko to nameću i budu zahtevali imperativi „zajedničke evropske spoljne politike“?

Da, takvo pitanje zaista deluje logicno. Medjutim, i g.Vukadinovic je dobro upoznat sa jednom znacajnom cinjenicom - da zvanicna Moskva PODRZAVA taj spoljnopoliticki prioritet Beograda! Nemoguce je da ovaj ne tako komplikovan, naizgled logican sled, ruski politicari ne vide! Nije verovatno da Rusi "veruju" nekome (Vucicu) na rec, pa da zato srljaju u greske sa Srbijom. I - da li srljaju?

Tu dolazimo do najinteresantnijeg pitanja u analizi ovih odnosa: ZASTO rusko rukovodstvo podrzava srpsko u njegovom euRopskom opredeljenju?!!!

Da li svi oni, zapravo, racunaju na neki skori detant izmedju SAD, EU i Rusije?!
G.Djordje, voleo bih kada bi ovo izanalizirali. Hvala.
Preporuke:
80
6
6 četvrtak, 13 jul 2017 06:17
Crna Mamba
Problem je u vladinom naopakom shvatanju pojma neutralnosti odnosno u njegovom nerazumevanju. On bi suštinski trebao biti ispunjen dostojanstvenim i državotvornim sadržajem prema svim stranama. Pošto vlada nije tvorac te politike već se "trudi" da je primeni ona to radi tako što se snisholjivo i poltronski ponaša prema svim stranama.
To naravno pokazuje da ona taj pojam ne razume a pogotovo to ne razume neko ko, uz to, nema ni političku verziranost.
Još ćemo mi čuda da se nagledamo...
Preporuke:
61
1
7 četvrtak, 13 jul 2017 08:05
Poenta
"Naredni dani i meseci će pokazati da li je to zaista tako i da li će ruska politika na Balkanu konačno prestati da se vrti u začaranom krugu nerazumevanja, nemara, nemoći, korupcije i mazohizma."
Preporuke:
56
4
8 četvrtak, 13 jul 2017 08:07
GSM
Pa kakav smo to mi narod kad sve ovo sebi dozvoljavamo? Mirno smo "primili" sve što nam ne treba, a ono što nam je potrebno mi na to gledamo sa ravnodušnošću ili čak sa ruganjem.
Ako se uskoro ovaj narod ne opameti i ne uzdigne, naročito onaj svesni i pametni deo, nestaće nas vrlo brzo.
Dobro je i analizirati, i misliti, itd. ali je nužno da se dejstvuje. Prošlo je 12sati za Srbe. Krenimo više protiv ovih veleizdajnika i lopuža, nije nam mnogo preostalo da izgubimo!
Preporuke:
70
3
9 četvrtak, 13 jul 2017 08:09
gavrilo
Pa samo "IDIOTIMA" nije jasno da AV,AV,LjAV ide 100% putevima Don Mila Đukanovića!
Preporuke:
110
4
10 četvrtak, 13 jul 2017 08:19
oni sto zvocaju po internetu kojima je dosadno
ne zaboravite Toma i ostala bulumenta je stajala na kisi na paradi kad je Putin svraco
Preporuke:
32
7
11 četvrtak, 13 jul 2017 08:37
Beograđanin
ko je, po svemu sudeći, vladama koje Sputnjik i Blumberg oličavaju davao i daje sasvim oprečne izjave i obećanja o svom i našem spoljnopolitičkom kursu


Mislim da je ovo tačno.

Ali ovim putem se ne može ići predaleko, na kraju đavo dođe po svoje.
Preporuke:
56
0
12 četvrtak, 13 jul 2017 09:23
@@
"Slučaj Ane B. ili mala bura u kvislinškoj čaši".
Malo je reći maestralno.
Preporuke:
69
6
13 četvrtak, 13 jul 2017 10:15
s. p. Lajković
Nažalost Djordje više u našoj politici ništa ne može da bude komično već saamo tužno ogoljavanje namere. Umesto da se bavimo time kako takve stvari AMPUTIRATI iz srpskog političkom bića mi pokušavamo da nadjemo nekakvu skrivenu zabavnu notu. Inače je kompletan tekst više nego odličan.
Preporuke:
46
4
14 četvrtak, 13 jul 2017 10:27
Grgur
Mi smo okupirana zemlja. U okupiranoj zemlji zakonodavnu i izvršnu vlast ne bira narod, nego okupator. Svaki normalan i pismen čovek, prema onome šta se dešava u zemlji, vidi ko stoji iza toga. Ne verujem da je u nekoj zemlji na svetu zabeležen slučaj da nacionalna moneta jača i da, paralelno sa tim, cene rapidno idu gore. Zelenaške banke, mobilni operateri, parafiskalni nameti, razne akcize i takse potpuno su opustošile ovu zemlju. Oni, koji nas svakodnevno pljačkaju, imaju divan narod ispred sebe. Ćute, ne bune se, ma šta da im uradiš, oni to oberučke prihvataju. Nažalost, to je ta tužna i jadna Srbija danas.
Preporuke:
88
1
15 četvrtak, 13 jul 2017 10:27
Nemanja
Ne razumem šta je čudno, ukoliko uđeš ili pretenduješ da uđeš u EU moraš se ponašati po pravilima EU, to je tako "uzmi ili ostavi", nema treće alternative.
Preporuke:
16
47
16 četvrtak, 13 jul 2017 10:37
Golub
To je to, ali u tekstu dva puta piše da je Ana B. izabrana, a nije. Ona je imenovana.
Preporuke:
78
2
17 četvrtak, 13 jul 2017 10:38
Aleksa
Kaži mi s kim si...Zar je važno šta danas il sutra izgovaraju medijsko-političke "elite" okupirane Srbije?Dobro znamo šta bi još juče uradili samo da smeju ili kad ko milo đukanović dogmižu do mesta gde mogu da zaigraju va bank.Aktivistica inoseksualna i hrvatica i agent jueseida i britanaca ... treba li nastavljati rečenicu šta je njeno da odradi.A ona je sadašnji paravan za paravan-vučića.I još:...poslovično uzdržani i prema aktuelnoj vlasti prilično naklonjeni „Sputnjik"...Ne znam da li je to neizbežno, ali "Sputnjik" za Srbiju poprima i neke elemente tabloida. Pre svega mislim na "zagonetne naslove" na koje treba da se klikne, da se dozna o kome se radi i tome slično.Tu su i takve "vesti" kao današnje o "osvajanju interneta" od devojčice rođene sa belim pramenom ili o "samoubistvu" ovaca u Turskoj.I nisam siguran da li je to prilagođavanje, da l ovakvoj Srbiji, da l modernim vremenima...Naravno,to ne zamagljuje glavne vrednosti i misiju "Sputnjika",ali smeta.
Preporuke:
45
5
18 četvrtak, 13 jul 2017 10:53
Nemanja
Moje viđenje je da će Republika. Srbija već 2022 godine postati članica Evropske unije, u zadnjoj godini prvog petogodišnjeg mandata predsednika Republike Srbije.U oduševljenju zbog postignutog predsednik 2022 godine dobija i drugi petogodišnji mandat na izborima do 2027 godine.U međuvremenu moguće su promene Ustava, da se uvede predsednički sistem (izvršna vlast u nadležnosti predsednika Republike), da li kroz skupštinsku proceduru ili referendumom ko u Turskoj.Izmenama Ustava predsednik dobija i treći mandat od 2027 do 2032 godine, a moguće je i do 2034 godine, promenom Ustava tako da mandat umesto 5 traje 7 godina.2035 trka za još jedan sedmogodišnji mandat do 2042 godine, pobeda u drugom krugu.
Preporuke:
24
41
19 četvrtak, 13 jul 2017 11:06
nenad
pa sta kao gubimo drzavu.
sustina je u svakom od nas.
ne treba naam drzava, zivit je karatak da gradimo drzavu.
nama treba EU pasos i stan na Vracaru!
Preporuke:
70
16
20 četvrtak, 13 jul 2017 11:11
Šta Rusi ne shvataju
Rusi ne shvataju ono što nije svojstveno njima kao posebnoj velikoj patriotskoj naciji.Oni neće da se konfrontiraju ovde ni sa kim ni oko malih ni oko velikih pitanja.Tako su bukvalno pobegli sa KiM prepuštajući narod kvislinškoj vlasti i agresoru.Vlast nije rekla "mi smo zavitlavali Ruse", nego je rekla "vidite da sve zavisi od EU". Kada se pojavi neki evropski homoseksualni ili feministički zakon,Sputnjik podilazi tim grupama umesto da propagira vrednosti koje su u Rusiji,kao da se ulizuje vlasti u Srbiji.To je kratkovido i kratkoročna dobit.Posledice kuvanja žabe i puzajuće germanizacije će biti iste kao kada smo se probudili sa milionima poturica.Takvi meće voleti Ruse već će jurišati sa NATO.Procese ubrzava onaj kome to odgovara a mi drukčiji ćemo brže nestajati.Možda je tako i poštenije. Izvini Karađorđe.
Preporuke:
50
7
21 četvrtak, 13 jul 2017 11:26
Al.M.Popović
Da zaista, što je, sem G. Vukadinovića, ovde još neko primetio, ide se putem koji ide Milo (te otuda i tako dobri odnosi sa njim, puni međusobnog razumevanja).
S druge strane, žaba se kuva, to jest srpske javno mnenje se priprema za taj "preokret", pa se pojavljuju istraživanja po kojima je sve više ljudi za EU, uz očekivani efekat: gde svi Turci tu i mali Mujo, to jest, ako se stalno govori da je većina (i to "sve veća") za EU, običan svet će to početi po inerciji da prihvata.
Na kraju, može nam biti dozvoljeno da napravimo gasni aranžman sa Turskom i Rusijom, u zamenu za sve ostalo (KiM, pristup EU, sankcije Rusiji), što bi verovatno i Rusija prihvatila i podržala. Jer, ne treba zaboraviti, kad god je bilo "gusto" u vezi sa KiM, Rusija nas je principijelno branila, i istovremeno proširivala svoje teritorije (Nagorno Karabah, Abhazija, Krim), što je sa stanovišta ruskih interesa - odlično!
Ali, najcrnje je što mi rastačemo državu i institucije. Ma gde bili, treba nam država, zaboga!
Preporuke:
39
4
22 četvrtak, 13 jul 2017 11:42
el srbinjo
Oni, koji nas svakodnevno pljačkaju, imaju divan narod ispred sebe. Ćute, ne bune se, ma šta da im uradiš, oni to oberučke prihvataju.

neko mora narod da povede. ne izlazi se na ulicu kako kome padne na pamet, niti može tako. nije problem u narodu, nego u kompromitovanoj opoziciji. gde janković da povede narod? u priznavanje genocida i plaćanje ratne odštete?
Preporuke:
39
2
23 četvrtak, 13 jul 2017 12:16
nebitan
U celoj ovoj priči ja jedino ne razumem Ruse. Valjda je već godinama svakome jasno kuda ide tonući srpski brod, valjda je svakome jasno da bi vučić (da preskočimo nevažnu anu) koliko sutra priznao "Kosovo", učlanio Srbiju u NATO i uveo sve tražene sankcije Rusiji, samo kad bi se usudio. Jedina dilema koja u svemu tome stoji je - od koga se vučić ne usuđuje? Od Srpskog naroda svakako ne, jer ovaj narod je toliko beznadežan slučaj da ga više ne vredi ni komentarisati. Da nije onda od Rusije? Ali, Rusija koja širom sveta izvodi maestralne vojno-političke poteze, nekako na našu nesreću samo u Srbiji i na Balkanu se i dalje ponaša kao u vreme pijanog Jeljcina: trapavo, pokorno prema zapadu i u suštini nezainteresovano za našu propast. Ima tu i tamo i ponekog pomalo borbenog poteza, ali realno Srbija od takvih simboličnih poteza nema neku korist. Niti nam je ekonomija spašena i očuvana, niti se Kosovo suštinski zaustavlja na putu bez povratka, samo se fingira neka borba.
Preporuke:
40
8
24 četvrtak, 13 jul 2017 12:30
apis
Meni lezbejka nikada neće biti premijer.Tačka i amin.
Preporuke:
58
7
25 četvrtak, 13 jul 2017 12:51
Nemanja
Popović u ja sam primetio u svome prethodno m komentar u, po dužini vladavine i duže od Mila.
Preporuke:
14
5
26 četvrtak, 13 jul 2017 13:36
teletabis
Korupcija, otimačina i sve kriminalne veze Kalifa Iznoguda su vešto skrivane od strane tkz. nezavisnih medija. Skakvci SNS brste sve, mada i oni žuti nisu bili ništa manjeg apetita, polako ali sigurno uništavalu Srbiju. Normalno sve ima svoju cenu, Srbija će tu cenu da plati sa KiM. Kad se ovo završi ostaje nam da se međusobno obračunamo sa svima onima koji su nas uništili. Plašim se da to neće biti ni malo civilizovani izliv besa uništenog i poniženog naroda.Svi se i dalje pravimo slepi. S jedne strane gradimo potpuno nepotrebni "Beograd na vodi" a svako jutro na RTS-u poziv "pošaljite SMS za narodne kuhinje"! Iako zvanično se priznaje da već ima 8% siromašnih a da Će oko 25% nas svakog časa da sklizne u siromaštvo. Neka nema veze, gledajmo "Pink", "Parove" čitajmo "Informere" ...Kako će biti strašno kad nam pamet iz guzice stigne u glavu. Ali tada će to biti tako kasnoooo ...
Preporuke:
40
0
27 četvrtak, 13 jul 2017 13:47
Diskriminator
Pa pogledajte Ana Brnabić je čist FIKUS!U Solunu došao Premijer Grčke Cipras, sa druge strane predsednik Srbije? , sa ministrima!?Nigde premijerke Ane Brnabić koja je u ravni sa premijerom Ciprasom!pa i to je diskriminacja državnih službenika prema premijerci!Ili neka Ana podnese ostavku.
Preporuke:
49
0
28 četvrtak, 13 jul 2017 15:46
»Boško« ░
Na "zadatu temu" komentarisanja nema ništa da se doda, jer je autor sve kristalno jasno objasnio.
nebitan
U celoj ovoj priči ja jedino ne razumem Ruse. Ali, Rusija koja širom sveta izvodi maestralne vojno-političke poteze, nekako na našu nesreću samo u Srbiji i na Balkanu se i dalje ponaša kao u vreme pijanog Jeljcina: trapavo, pokorno prema zapadu i u suštini nezainteresovano za našu propast.
Zalećeš se bez razloga. Rusi su pravoslavci i "ne idu nikome u goste ko ih nije pozvao". U Afganistan su otišli na poziv vlade, zbog narastajućeg islamskog terorizma, kao i u Siriju.

Ko ih poziva na Balkan? Naš režim sigurno ne.

Gde bi ti prvo da počnu da padaju Ruske bombe i rakete, a onda NATO rakete i bombe.

Ako je NATO bio spreman da baci 1999. na Srbiju neutronske bombe (izvor tv intervju pukovnik Jeftović) i da napravi pravi genocid nad Srpskim narodom jer ubija samo živu silu, a ostavlja objekte cele

šta misliš šta je spreman da uradi sada.
Preporuke:
27
31
29 četvrtak, 13 jul 2017 16:37
rele
Brnabić je kao osoba koja je dugo radila u međunarodnim korporacijama naučena da je lojalna poslodavcu i da govori istinu.Tako je postupila i u intervju i kada je dala intervju ruskom ambasadoru smatrajući da u tome nema ništa sporno.Drugo je pitanje da kao političar je pametnije biti neodređen ostavljajući dojam svakome da si na njegovoj strani.Ovaj intervju je ipak polučio neki efekt jer je samo nekoliko dana iza njemačka poslala poruku da će pomoći brnabić u prevladavanju krize.Vučić ju je lukavo izvukao iz šešira jer je ona kvalificirana osoba za pregovore s financijskim institucijama a budući da Srbija polako srlja u dužničko ropstvo AV će gurnuti nju u prvi plan preuzimanja rizika i teškog pregovaranja gdje bi njezin imidž mogao biti od pomoći.Na stranu opredijeljenost istok ili zapad treba omogućiti opstanak materijalni kratkoročno a slažem se da su vrijednosna i nacionalna pitanja jednako važna ali Aninu ulogu ne treba u tome precijenjivati.Zna se ko je šef
Preporuke:
18
9
30 četvrtak, 13 jul 2017 18:05
Aleksandar Mihailović
"Blumberg" je sasvim dobro sve procenio i direktno najavio ono što nas očekuje, konačna odluka na kojoj stolici ili ispod koje želimo da budemo. Ovo balansiranje je kratkog daha i samo privremena dozvola da se igramo velike diplomatije, a trenutak konačne odluke će biti i kraj putovanja slepim kolosekom i lavirintom iz koga nećemo izaći, napravljenom između ne/funkcionisanja pravne države, ekonomije, finansija i ekologije. Niti jedna vlast neće biti amnestirana od odgovornosti za domanovićevisanje, posebno svi njihovi prognozeri i "balanseri", jer se već od sramnog i izdajničkog puča zna da nikada nećemo biti primljeni u EU u granicama koje predviđa Ustav, uspravni i svoji na svome. Ovo plutanje srpske "Bele lađe" je samo avanturizam svih njih, te im je slaba uteha da mnoge od vlasti neće biti u foteljama iste kada se to konačno obelodani. Svesno, sa umišljajem i neopevano neodgovorno srljaju ka ubicama i trovačima Srbije, u propast i beznađe, u evropsku baraku za sluge i marionete.
Preporuke:
21
3
31 četvrtak, 13 jul 2017 18:14
lola
Analize izjava su u suštini besmislene. Pratite šta vlade rade i nikakvi transkripti vam dragi Rusi neće trebati.
Preporuke:
27
4
32 četvrtak, 13 jul 2017 18:34
Sten
@Nemanja
Nije mudro hvaliti se vlastitom gluposcu.
Preporuke:
13
2
33 četvrtak, 13 jul 2017 18:41
TOPOLj
"Čini se da su u Moskvi,u poslednje vreme",počeli malo ozbiljnije da uzimaju upozorenja da bi im se i u Srbiji mogla ponoviti nevesela priča koju su na Balkanu već prošli sa Đukanovićem i Crnom Gorom".Gospodine Đorđe!!Ovdje nema mjesta sumnjičavosti u rusku politiku prema kolonijalnim upravama na Balkanu.To preovladava u vašem autorskom tekstu.milo đukanović jeste bitanga a kategorije,ali,puno je preciznije oplesti po pučini nego po ruskoj politici.Što ga trpi?Da narod u kolonijalnoj upravi poznatoj kao crna gora(izvinite ali naziv kolonijalne uprave ne mogu pisati velikim slovima)zaista nečem vrijedi đukanoviću i bandi oko njega se odavno za trag ne bi znalo.Kako vam gospodine Đorđe djeluju ove riječi pajaca đukanovića:"Svijetu pokazuju svoje nabildovane mišiće iz Ukrajine,Gruzije,Sirije".Ovo su riječi nečovjeka koji podržava nacizam i radikalni islam.Ali pučina,zašto pučina ćuti i toleriše ovog nitkova.Gospodine Đorđe!!Da se ne lažemo,pučina u Srbiji kriva je i zbog lezbejke Brnabić.
Preporuke:
33
6
34 četvrtak, 13 jul 2017 19:38
penzioner Cviko
Da je samo jedan fikus, pa ajde, ni po jada. Na žalost, u ovoj vladi su sve sami fikusi. Možemo je nazvati "fikus vlada". Ministar odbrane nije služio vojsku, ministarka pravde od anonimnog pravnika-savetnika postala ministar a Anino najveće diplomatsko znanje je delenje flajera. I u istom stilu, mogli bi napisati za svakog ministra toliko da ne bi mogao da ospori da je fikus. Ova "fikus vlada" od zgrade vlade napravila je botaničku baštu samo za fikuse. Pogledajmo šta vlada radi. Propali su pregovori sa radnicima kragujevačkog FIAT-a, "Goša" se ne spominje u sredstvima informisanja a ima najava novih štrajkova... Čini mi se da ova Vlada neće preživeti jesen zbog visokih temperatura... Ko bi reko, jesen a vruće, kao da je leto...
Preporuke:
42
0
35 četvrtak, 13 jul 2017 19:46
zrne
Nitko ne brani Rusiji da već sada pomogne Srbiji.Kao da nije proevropske politike Rusi bi dali sve i učinili sve.Ruska pomoć za sada je ograničenih mogućnosti osim verbalne,a pitanje je kako bi Rusija postupila da Srbija kaže hoćemo u ODKB.Ono što Rusija sigurno ne želi je Srbija u NATO-u a sve ostalo im je manje važno.Glavni vanjskotrgovinski partneri Srbije su u EU,glavni investitori također kao i glavni donatori.Srbija je slobodna država i Rusima nitko ne brani da ulažu,da uvoze iz Srbije itd.Kako sada stvari stoje glavni ruskosrpski zajednički projekt je strah od Rusije u Srbiji i s te strane uvijek kapne koji EURO.Jedino Amerikanci ne trzaju na taj strah
Preporuke:
16
10
36 četvrtak, 13 jul 2017 22:53
Bojan, Priština
Da ova ruska putinovska-klovnovska vlast vredi nešto - ona nebi imala ništa sa ovim sns nikogovićima i ništarijama.Ni kontakta.

To što rusi doživljavaju ozbiljno likove poput av-a, nikolića, dačića pa sad i ovu brnabićku je samo dokaz da su oni sami neozbiljni.
Preporuke:
38
14
37 petak, 14 jul 2017 09:47
»Boško« ░
Bojan, Priština
Da ova ruska putinovska-klovnovska vlast vredi nešto - ona nebi imala ništa sa ovim sns nikogovićima i ništarijama.Ni kontakta.

To što rusi doživljavaju ozbiljno likove poput av-a, nikolića, dačića pa sad i ovu brnabićku je samo dokaz da su oni sami neozbiljni.

A sa kim da "imaju kontakta"? Sa tobom koji se iz "beograda na savi" predstavljaš da si "iz prištine"?

Sa ostalim "patriotskim miloševićevcima" kao što si ti?

Nije Rusija birala iste ove ni 90tih kada su izdali sve Srbe na Balkanu, a vi ih zvali "patriotama" a nije ih birala ni sada.

Gde ste vi "miloševićevi heroji i patriote" ? Koja ste vi "politička snaga" i gde vam je "partija" ?
Preporuke:
16
38
38 petak, 14 jul 2017 10:29
Dragan, Katun
Po meni. Dolaskom "Raise" na vlast počelo je otvoreno /godinama pripremano/ razvaljivanje Slovena. Nije bilo teško-sitne pare su bile u pitanju. Sva istočna "elita"-trenutno se "preumila", a i što im zameriti - samo budale se drže "plota".
Sve je rešeno, samo je "otvoreno" koliko je velika septička jama koju moramo da "konzumiramo".
Do nacionalnog dostojanstva i ličnog u Srbiji "drži" oko 5-6 % onih koji izlaze na glasanje-izvrgnutisu podsmehu/jedan sam od tih/.
Ovde je sve u redu!
--------
Rusija je "urađena" i služi kao izgovor da se raja na zapadu drži u "zortu" da bi lakše prolazio biznis vojne industrije, a ima tu i "vajde"-"tehnološki" napredak-primer, način ove naše komunikacije, .....pa dobro ima tu malo i uranijuma za srbe, novi meci, ....
Preporuke:
15
2
39 petak, 14 jul 2017 11:59
Spiridon
@ Bojan, PrištinaNije problem u ruskoj vlasti i Putinu jer oni su takvi kakvi jesu, problem je u ovdašnjim iluzijama i velikim snovima o Rusiji koja kao spašava čovečanstvo od satanističko-globalističkog zla ili čega li sve već ne. Nažalost tim iluzijama i tim megalomanskim snovima ruku na srce dobrano kumuje i ruska medijska propaganda, jer kao što Amerikanci prodaju slobodu i ljudska prava preko svojih medija, tako isto i Rusi prodaju neku svoju priču. Rusija očigledno gleda blagonaklono na Vučića ili makar ga vidi kao manje zlo, što ljudima u Srbiji na isto dođe na kraju krajeva jer oni žive pod naprednjačkom vlašću a ne Rusi koje realno zabole briga kako Vučić vlada u Srbiji. Prosto i jednostavno, kao što je Amerika imperija tako isto je i Rusija a imperije i silni su uvek gledali prvo sebe i svoj interes. Tako da kao što rekoh nisu problem oni problem smo mi koji verujemo u te šarene laže koji nam oni tako lepo prodaju, pa onda samo imamo laže Sdelano v Rossii i laže Made in USA...
Preporuke:
9
11
40 petak, 14 jul 2017 12:30
klovnovi i obožavaoci
@Bojan, Priština ispravno uviđa: „Da ova ruska putinovska-klovnovska vlast vredi nešto - ona nebi imala ništa sa ovim sns nikogovićima i ništarijama.Ni kontakta. ...“. Dobar je razvoj da sve više srpskih komentatora počinje da napušta nekritičnu putinofiliju i najzad počinje da realnije posmatra stanje... Srpski rusofili teško shvataju da ovo sada što se kiti nazivom “Rusija“ nema ništa sa onom istorijskom – Ruskom Imperijom koja je u meri svojih mogućnosti vekovima štitila i pomagala opstanak Srbije. Ovo sada je obična postsovjetija, Putinlend, opterećen svim i svačim – a naročito boljševičkim nasleđem od koga ne želi da se otarasi. Ma, jedva oni mogu da pomognu ekonomski sami sebi i svojoj najbližoj okolini. Njihov državni budžet trpi nemerljive štete od niskih cena energenata, od njih najviše zavisi – a niske cene planski održavaju Amerikanci da im uspešno naškode. Najviše što putinovci mogu na Balkanu je da povremeno politički “bockaju“ Zapad – a i to uglavnom na štetu samih Balkanaca.
Preporuke:
11
18
41 petak, 14 jul 2017 12:33
.
Srbija je suverena drzava a ne ruska gubernija.
Preporuke:
2
35
42 petak, 14 jul 2017 12:38
rex
hocete da vam putin i Rusija pomognu, a glasali ste u 90% slucajeva za pronatovske partije.

Zasto da vam pomognu?
Rusija pomaze iskrene saveznike, kao sto je Sirija.

Vecina nas Srba, dala bi oca, majku sina za EU pasos.
Vucic to zna.
Preporuke:
43
7
43 petak, 14 jul 2017 13:17
Dejan
Iako se uvek slazem sa Djordjem bar 90%, ovde mislim da je ideja Rusa da nas se otresu tako da ispadne kao da "smo mi njih izdali". Da li znate i jednu jasnu poruku Srbiji sa najviseg vrha Rusije, da li znate i za jedan potez vise klase, koji ima za cilj neku pomoc patriotskim proruskim snagama ili konsolidaciju. Njihova politika sumnjivih poruka, nejasnih kontradiktornih, gura Srbiju dalje od njih i oni to znaju i svesno rade. Zasto podrzavaju put Srbije u EU a to podrazumeva sankcije Rusiji? Zasto podrzavaju ovu vlast kojoj do Srbije i Rusije nije stalo?
Preporuke:
12
12
44 petak, 14 jul 2017 13:43
Dejan
Vidim dosta kvalitetnih kriticnih komentara, bez slepe euforije prema Rusiji i to me raduje. Nadovezao bih jos nesto, Putin, verovatno jeste privatno prijateljski nastrojen, ali ljudi ovde treba da znaju da Rusija nije samo Putin, vec citava bulumenta mocnika koji ne zele konfrontaciju sa zapadom niti neke izlete po Srbiji i Crnoj Gori koje su okruzene NATO paktom. Da vam je poznato da Zahar Prilepin izdaje za Samizdat B92? Da NIS sponzorise B92? Mislite li da bi se takav propust mogao desiti drugoj strani, da Leviju knjigu objavi SKZ ili Novosti?
Preporuke:
11
11
45 petak, 14 jul 2017 13:45
Padaj silo i nepravdo - Stole Aranđelović
https://www.youtube.com/watch?v=BedC2CaHCls
Preporuke:
10
3
46 petak, 14 jul 2017 14:26
Jugoslavija
Mislim da je g. Vukadinovic napisao odlican tekst i moglo bi se skoro reci da nisu ni potrebni dodatni komentari. Ja bih medjutim dodao ono sa cime se ne bih slozio sa autorom a to je da taj dugo ocekivani zaokret u ruskom odnosu prema Vucicu ili obrnuto jos dugo necemo gledati. To prvenstveno mislim iz razloga sto to ne bi odgovaralo ni jednoj ni drugoj strani u odnosu. Tek kada pocne rasplet, a to je jos na dugu stapu, mozemo ocekivati djukanovicevski scenario. Suprotni- dodikovski je bar se tako meni cini mnogo manje vjerovatan, mada ni njega ne iskljucujem.
Preporuke:
17
0
47 petak, 14 jul 2017 14:45
Vučić, Ana, EU i NATO
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/2/svet/2803772/indeks-nato-velica-balticke-naciste.html
Preporuke:
9
1
48 petak, 14 jul 2017 15:24
Slavko
REX@ Ja njesam za EU niti imam ustaski pasos. Imam pasos Srbije. Ali zato SAM SVIM SRCEM ZA NATO njesam za EU jer EU je Ruska produzena ruka u liku Ljemacke i Hrvatske. PODRZAVAM ULAZAK SRBIJE SAMO U NATO ali ne u EU. EU nam ne treba treba nam NATO. NATO nam garantuje trajan nestanak Azijatskog kaveza iz Srbije.
Preporuke:
3
25
49 petak, 14 jul 2017 15:29
@klovnovi i obozavaoci poput Spiridona
Amerika i EU u formi NATO-a su bombardovali RSK, R.Srpsku i R.Srbiju, omogucili i opravdali etnicko ciscenje Srba iz Hrvatske i sa KiM i to nema nikakve veze sa Putinom i cenom energenata i ko je sampion Ruske premijer lige.To ima veze sa istinom i pravdom.Lazno izjednacavanje Rusije i Zapada uz tradicionalno zastrasivanje ratom(Rusija podbada Balkan!? ne znam ko potpisuje sporazume pa ih krsi(Dejtonski, Ohridski, ulazak C.Gore u NATO bez referenduma))za divno cudo, nema za cilj isti odnos prema istome(Rusiji i Zapadu)nego nastavak integracija sa Zapadom i ulazenje u konflikt sa Rusijom preuzimanjem "zajednicke spoljne politike" sa EU.Kada se izjednaci neizjednacivo, onda je to samo da bi se gore ucinilo boljim, a bolje gorim.To da su Amerika i Rusija "imperije" sa "istim ciljevima" je floskula i ne govori nista ni o cemu, a posebno ne o njihovoj politici prema Srbiji i zapravo hoce da prikrije gomile zlocina koje su na prostoru bivse SFRJ pocinili Amerika i EU.
Preporuke:
9
2
50 petak, 14 jul 2017 16:06
Slavko
REX@ Ono sto je odlicna stvar to je STO AMERIKA NECE DOZVOLITI GRADNJU NI SJEVERNOG TOKA 2 ALI NI BILO KAKOG KINESKOG PUTA SVILE.Na taj nacin ce Evropa i Balkan konacno biti oslobodjeni Rusa i Rusije a rusija ce EKONOMSKI SAMO PADATI. Jer nece imati kome prodavati gas. Amerika ce i Ljemcima ZABRANITI BILO KAKO POVEZIVANJE SA RUSIJOM.Tako da ce Srbija bez ikog sta moci uci u NATO. Rusi nam nece nista moci osporiti dje cemo mi pristajati i u koje organizacije ulaziti. Nadam se da ce Amerika Rusiju sacerati do Kamcatke i da nikad vise nista ne mogu raditi protiv Srba preko svoji prijatelja Hrvata i Ljemaca.
Preporuke:
2
16
51 petak, 14 jul 2017 17:09
Miki
Boško , Slobodan Milošević nije potpisao kapitulaciju niti je priznao Kosovo kao državu.Slobodan Milošević nije ništa izdao.
Preporuke:
26
7
52 petak, 14 jul 2017 17:59
Spiridon
@ Dejan

Znaš kako kaže čuvena izreka, možeš da lažeš neke ljude svo vreme, možeš i da lažeš sve ljude neko vreme ali sve ljude svo vreme to je već nemoguće. Tako da niko nije kriv Rusiji što u Srbiji igra na sitno, što igra kukavički, što se zadovoljava malim i što pušta već pet godina Vučića i njegov naprdnjački šljam da rade ono što rade a bez i jedne jedine reči a kamoli akcije protiv njih. Da je kojim ludim slučajem na primer u Srbiji neka proruska vlast isti taj Zapad ne bi čekao ni pet dana a kamoli pet godina i to ne samo da se usprotivi, već da krene u otvorenu akciju da se takva vlast skloni. Rusija gleda prvenstveno sebe i svoj donji deo leđa, pare od gasa su im realno najbitnije, potpuno nebitno da li cev ide u Nemačku ili Tursku a ta priča bratstvo i srpsko-rusko pravoslavno jedinstvo je je za prodaju naivnima koji veruju u velike snove...
Preporuke:
11
9
53 petak, 14 jul 2017 18:02
»Boško« ░
Kome Rusija da se "okrene" kao savezniku u Stradiji?
1. Aleksandar Vučić 2.012.788 55,08%
2. Saša Janković 597.728 16,36%
3. Luka Maksimović 344.498 9,43%
4. Vuk Jeremić 206.676 5,66%
5. dr Vojislav Šešelj 163.802 4,48%
6. Boško Obradović 83.523 2,29%
7. Saša Radulović 51.651 1,41%
8. Milan Stamatović 42.193 1,15%
9. Nenad Čanak 41.070 1,12%
10. dr Aleksandar Popović 38.167 1,04%
11. Miroslav Parović 11.540 glasova 0,32%
Opšta debilizacija za vreme tita kako smo "mi" "najvažniji i najcenjeniji na svetu" se prenela i na posttitoističke "srbe".

Infantilni kada su ostali bez dva "oca nacije", kad se ispostavilo da im je "treći otac" koga su izglasali 2012, "najveći zločinac jer je nasrnuo na penzije", okreću se "majci" Rusiji da reši sve, ono što adolescenti u poznim godinama, ne žele, jer su uvek spremni na izdaju "za večeru" kao od 1944 do sada.

Gde su te "patriote" na rezultatima izbora?
Preporuke:
10
26
54 petak, 14 jul 2017 18:56
Slavko
SPIRIDON@ Znaci OBJASNIJO SI DOKTURSKI MAJESTRALNO Dejanu@ SVU SUSTINU AZIJATSKOG KAVEZA U KOME SRBIJA ROBUJE OD KARADJORDJA I IZGLEDA STO JE NAJGORE NE NAMJERAVA IZNJEGA IZACI VANI. Svaka cast.
Preporuke:
3
10
55 petak, 14 jul 2017 19:08
pravi pera
@ zrne

"Nitko ne brani Rusiji da već sada pomogne Srbiji."

Kako ne brani, pa ON brani. Ne moze Rusija na silu da nam pomogne.
Preporuke:
9
2
56 petak, 14 jul 2017 19:56
mala primedba
Ne verujem da će biti ikakvog zaokreta, verovatnije je da će se ruska politika nastaviti u istom stilu. Posle propuštene šanse sa Južnim tokom, koji su Rusi jedva dočekali da stopiraju, i propuštene šanse sa CG, gde je Rusija praktično finansirala NATO put CG, više nema ni realne mogućnosti za zaokret. Bilo kakav zaokret u smislu stvarne podrške Srbiji protiv zapada je sad previše zahtevan u smislu neophodnih resursa za taj zaokret, i Rusija jednostavno nema ni te resurse ni volju da uopšte pokušava.
Preporuke:
5
6
57 petak, 14 jul 2017 21:34
Jugoslavija
@Slavko

Ti i Spiridon ste doktori izdaje!
Preporuke:
10
1
58 petak, 14 jul 2017 21:40
zrne
@ Pero pravi
Pa mislio sam prvenstveno na ekonomsku pomoć.Politička je već tu ali ona ima svoje limite.Rusija bi mogla pomoći Srbiji na razne načine a da je to prihvatljivo svima pa i AV.Na primjer mogla bi sniziti cijenu plina,ulagati više u energetski sektor Srbije jer je vlasnica nis-a,s Mađarima rade zajedno nuklearnu elektranu ruskim kreditima a ta je struja jeftinija od vetrparkova,da ne spominjem kooperantske poslove u vojnoj industriji itd.I migove je pošteno naplatila oni imaju takvih aviona na rashodu koliko hoćeš a ispada da nešto poklanjaju.Ovako ispada da Rusija u biti po sitno zarađiva u srbiji.Srbija dobiva na važnosti u EU zbog toga da se Rusija ne upetlja na Balkan ali već je i to pročitano.Merkelica daje mrvice s obzirom na njemačko bogatstvo.Nekako mi se čini da Rusija ulazi politikantski u ovaj prostor a ne vidim neku temeljitost i ozbiljnost koja bi pokazala da ima čvrst i bezrezervan cilj
Preporuke:
3
2
59 petak, 14 jul 2017 22:52
anti nsp
njima se svuda prvo desi ,pa se onda pitaju gde li su pogrešili.
Preporuke:
1
2
60 petak, 14 jul 2017 23:48
Bojan, Priština
@ Boško

Kad prozivaš Miloševićevce bilo bi dobro da i sebe legitimišeš kao draškovićevca u prvoj a Đinđićevca u drugoj fazi - čisto da komentatori znaju s kim imaju posla. Jer kada sa bilo kojih drugih pozicija kritikuješ Slobu to ima nekog smisla ali sa pozicije Draškocićevca, to je bespredmetno i raspravljati.

@ Spiridon

Ako smo hrišćani onda moramo da verujemo da najvećoj pravoslavnoj zemlji zaista pripada neka misija, na ovom svetu. Jer, kome se mnogo dalo od njega će se mnogo i tražiti.

Drugo, ja verujem da je i u interesu Rusije da njene istorisjsi savezničke zemlje sa kojima deli istz veru budu što jače i osposobljenije da u krajnjoj meri budu vojni saveznici.

Nažalost vidim da oni nemaju tu svet a ni petlju da se za to izbore. Plus kao da se vode onom čerčilovom, briga nas što tamo vladaju av, vulin i tamo neka brnabić kad mi tamo nećemo živeti...
Preporuke:
9
4
61 petak, 14 jul 2017 23:59
Bojan, Priština
Srpski rusofili teško shvataju da ovo sada što se kiti nazivom “Rusija“ nema ništa sa onom istorijskom – Ruskom Imperijom koja je u meri svojih mogućnosti vekovima štitila i pomagala opstanak Srbije. Ovo sada je obična postsovjetija,

Eh da je samo nas pomagala, nego i svaki pravoslavni narod kolko je mogla, i zato je i mimo svoje kolosalne veličine bila velika.

Ja doživim poraz kada vidim šta turci sve proizvode a rusi ništa od toga. Pitanje je, koji je to uopšte brend ruske privrede? Gazprom?

Bockanje zapada preko naših leđa je posebna priča.
Preporuke:
10
4
62 subota, 15 jul 2017 00:19
Spiridon
@ Jugoslavija

A to da juriš unutrašnje i spoljašnje neprijatelje i da u svakome ko misli drugačije od tebe vidiš izdajnika ti je pretpostavljam ostalo od druga Tite besmrtnoga maršala Jugoslavije, tebi tako drage i mile da se sa tim imenom čak i potpisuješ...
Preporuke:
3
6
63 subota, 15 jul 2017 01:43
Dejan
@Slavko
Malo si ti preterao ovde, ja ne mislim da sad treba ici iz krajnosti u krajnost, Rusija nama nije pomogla u zadnjih 30 godina puno ali nam nije neprijatelj. Uzgred, ne treba zaboraviti pomoc od Cara Nikole II.
Ali ako govorimo o politici sad u ovom vremenu, Rusija zaista nista nije uradila da se ovde preokrene situacija. Jedan komentator nabraja ovde imena kandidata, kao Rusija nema kome da se obrati. Pa do toga ije doslo za dva dana vec posle vise od cetvrt veka zapadne agresije na Srbe, svi mi ovde znamo puno njih koji su bili tvrde patriote ali su se poklekli, povukli se, organizacije se raspale, jer su medijski i ekonomski uguseni. Nama nije pruzena pomoc na vreme, i sad imamo situaciju da su tvrdi rusofili postali evropejci, a tvrde patriote autosovinisti. Ne mozes da lomis nekog beskrajno dugo i da ocekujes da ce se odrzati, ovo predugo traje Zamisli da zapad ne isplati 2 plate svojim ljudima ovde u razlicitim partijama i NGO, raspali bi se posle 2 dana
Preporuke:
5
3
64 subota, 15 jul 2017 08:26
gandra
@boban... sve ste lepo objasnili - mislim da se ide ka tome na sta vi apelujete - pogledajte samo gnev mladih radnika fijata - taj gnev ce ubrzo zahvatiti sve slojeve drustva - ova nocna mora se ne moze zavrsiti drukcije - nego VELIKIM LOMOM
Preporuke:
5
1
65 subota, 15 jul 2017 09:44
Spiridon
@ Bojan, Priština

Da smo hrišćani, kao što nismo sem deklarativno, mi bi verovali u neke sasvim druge stvari i ne bi nam padalo na pamet da proglašavamo neku državu za onu sa istorijskom misijom a posebno ne da sanjamo kako naša verzija hrišćanstva treba da bude u vojnom savezu, valjda da bi satrla sve one nevernike i ostale hrišćanske konfesije koje nisu pravoslavne. Inače u Americi već ko zna koliko postoji potpuno neverovatno uverenje kao je Bog sam izabrao tu zemlju da predvodi svet, što je u suštini nastavak istog takvog verovanja samo prenesenog u Ameriku od strane engleskih protestanata koji su verovali da je Engleska izabrana zemlja i Novi Jerusalim. Da komedija bude potpuna svetska istorija u protekla dva milenijuma se i svodila na izabrane narode, koji veruju jedino ispravno u tog jednog te istog Boga i koji onda malo ognjem i mačem uteruju tu pravu veru u glavu onih kojima Bog nije dao da veruju kako treba u njega. Teološka osnova svake od tih vera je inače ljubav i praštanje...
Preporuke:
4
2
66 subota, 15 jul 2017 10:09
El_Komandante
Proruski sentiment naroda Srbije ima svoj limit. Obzirom na to sta je sve srpski narod preziveo u poslednjih 25 i neku godinu, malo ohrabrivanja tog sentimenta od strane Ruse nije bio na odmet. Povlascena cena gasa i nafte na primer. Necu reci uvoz fiata, jer tu je jasna ruska suzdrzanost posto imaju nekoliko kompanija koje se bave proizvodnjom automobila. Putin je na paradi u Beogradu rekao da Rusija ne kupuje prijtelje. To je u redu, ali ovde je rec o prijatelju koji je na samrti posle skoro 3 decenije "cipeliranja" od strane zapada. Jednog dana ce se ovaj narod umoriti i pogledati oko sebe sta su nemacki tj zapadni saveznici dobili, a sta Srbija i reci Rusiji zbogom. Gledajuci rezultate izbora u Srbiji, taj trenutak uopste nije daleko.
Preporuke:
7
1
67 subota, 15 jul 2017 10:46
Dejan
@Slavko
da, zanimljivo, samo objasni jednu stvar. Kako ti to zamisljas da postanes prijatelj sa Anglo Amerikancima? Po kom pokazatelju ti ocekujes da ce se izrazito neprijateljska politika prema Srbima preokrenuti? Mislis da ce traziti povratak progranih na Kosovo u Hrvatsku, povracaj imovine, 50000 stanova, prestati agresiju na Republiku Srpsku i njene nadleznosti? Prestati da finansiraju Sonju Biserko, NGOove, te separatiste u Vojvodini i etno inzenjering tzv "Vojvodjanske nacije"? Prestati da se bave Srebrenicom a poceti da snimaju emisije o Jasenovcu, Oluji i Bratuncu? Kako ti zamisljas da neko ko mrvi Srbe 27 godina to prestane? To sto ti mislis da moze je probao Djindjic koji je iskreno verovao u zapad, a jos pre njega Dodik koji je bio za NATO, pa su dobili hladan tus. Znas sta moze? Da Srbija bude svedena na beogradski pasaluk, RS nestane i onda da neki novi Milan Nedic glumi zapadnog prijatelja.
Preporuke:
4
1
68 subota, 15 jul 2017 10:50
Dejan
@El_komandante
Saglasan u potpunosti.
Preporuke:
3
0
69 subota, 15 jul 2017 11:30
srecko
@ Bojan Priština
Slažem se da Rusija ima neku misiju ali ne na takav način kakav zamišljaš njezinu ulogu u 19 stoljeću.Zapravo je Rusija već u jednoj vrsti općečovječanske misije a da toga nije ni svjesna još.Poznam dosta religioznih ljudi Hrvata konzervativnih katolika koji isto očekuju od Rusije da se odrekne komunističkog naslijeđa i zauzme ulogu lidera u svjetskim procesima zato jer je Gospa u Fatimi rekla da papa treba posvetiti Rusiju njezinom bezgeršnom srcu i to u prisustvu biskupa.Po mišljenju mnogih to se do danas nije dogodilo iako je bilo nekih neizravnih izjava a najkonzervativnija katolička družba društva Pia x što se može vidjeti na njihovim stranicama i danas se moli za nakanu da papa to učini.Rusija bi po mišljenju mnogih trebala odigrati kljućnu ulogu u nadolazećim vremenima,a neki i ovaj razvoj ruskog oružja sa ovako malim budžetom vide kao znak providnosti
Preporuke:
0
4
70 subota, 15 jul 2017 12:40
Spiridon
@ srecko

Kada smo već kod tih znakova, meni je ovo što si napisao definitivno znak da ti baš i nije najbolje u predelu glave...
Preporuke:
1
1
71 subota, 15 jul 2017 12:40
Odbrana i poslednji dani
Dejan je bio precizan i jasan. Kad je Srbija u pitanju nikako se ne može izjednačavati uloga Rusije i zapadnih zemalja. Najblaže rečeno, nisu u pravu oni koji to čine, jer se takav stav protivi istini, pravdi i poštenju. Protivi se zdravom razumu. Stiče se utisak da su neki jedva dočekali rusku neaktivnost kad je Srbija u pitanju kako bi joj rekli zbogom za sva vremena. Osporavaju Rusima da su pomagali Srbiju, bez obzira što istorijske činjenice govore drugačije. Nećemo ići daleko u prošlost, najnovije sprečavanje britanske Rezolucije o genocidu ne služi na čast onima koji bi okrenuli leđa Rusiji i krenuli u susret istim tim Britancima. To je upravo put kojim, uprkos svemu, ide Vučić.
Preporuke:
5
0
72 subota, 15 jul 2017 13:24
Betelgeuse
Poezija, lepo, lepo:

Katюša
Rascvetali яbloni i gruši,
Poplыli tumanы nad rekoй;
Vыhodila na bereg Katюša,
Na vыsokiй bereg, na krutoй.



A stvarnost iza idealizma:

Resolution 757 was adopted by 13 votes to none against, with two abstentions from China and Zimbabwe.


Rezolucija SB UN 1992. 15 članica, među njima i Rusija. Zaboravili "patrioti" ili bolje rečeno NIKAD i nisu znali kako "braća" glasaše. Samo Kina i Zimbabve uzdržani. Hvala i kineskim "prijateljima". Za uzdržanost su popili raketu na ambasadu. I da, Rusi NI TADA nisu pomogli. Ali, nije im bilo teško da pokupe NIS, koji je sada "najveći punitelj budžeta". Nije mogao puniti budžet u srpskom vlasništvu, već otišao za koru od banane.
Preporuke:
5
4
73 subota, 15 jul 2017 13:30
Spiridon
@ Odbrana i poslednji dani

Pa sad ako zanemarimo rusku aktivnost kada se kupovao NIS ili kada su se prodavali ovi sada MiG- ovi, moglo bi se reći da se i nisu baš nešto pretrgli od silne aktivnosti u proteklih bogami pa skoro pa tridesetak godina. Dobro da ne grešimo dušu bili su oni kozaci što vole da popiju, bio je Putin par puta, jednom gledao neku utakmicu, drugi put bila parada a bogami i Primakov okrenuo demonstrativno avion i vratio se u Moskvu 1999 godine kao što se na kraju krajeva vratili i ruski vojnici sa Kosova četiri godine posle. Jeste bile su i te podrške u UN ali se isto tako presedan Kosova umeo i te kako lepo koristiti na verbalnom planu da se opravda Krim. Šta ga znam, verovatno da smo bitni za gasnu cevku kao Turci onda bi i ta aktivnost bila mnogo veća, mogli bi i da im obaramo avione ali bi široka ruska duša sve to oprostila ako je u interesu prolaženja cevi sa gasom, kao što uostalom oprašta i Nemačkoj sankcije i sva verbalna ponižavanja zarad baltičke cevke...
Preporuke:
3
3
74 subota, 15 jul 2017 13:38
srecko
@ Špiro
Ja sam se samo osvrnuo na bojanovo razmišljanje i ponudio neke činjenice koje su nepoznate u Srbiji.Naravno ako nisi vjernik ovo su ti bedastoće,a i mnogim vjernicima.Htio sam navesti s kakvim se sve diskutira ulogama Rusije u nadolazećem vremenu a čudi me da u Srbiji ima takvih antirusa žešćih nego u ijednoj zapadnoj zemlji iako ste saveznici.Ovo što sam napisao može se sve provjeriti na internetu.
Preporuke:
2
0
75 subota, 15 jul 2017 14:16
@Spiridon
I sada je neaktivnost Rusija isto sto i aktivnost Amerike i EU na bombardovanju RSK, R.Srpske, R.Srbije i etnickom ciscenju Srba iz Hrvatske i KiM.To je kao kada bi one na snimku, cijom se "strucnom ekspertizom" bavis danima, kako bi "dokazao" svoj drugosbijanski autosovinizam, koji su neaktivni i ne pomazu Amerikancu izjednacio sa ovom grupom koja ga sutira.To je tebi sve isto.
Preporuke:
4
0
76 subota, 15 jul 2017 14:25
Dejan
@Odbrana i poslednji dani
Slazem se sa tobom, samo ne mislis li da je ruska pomoc prilicno mala kad se sabere sve u poslednjih 17 godina? I kad se uzme u obzir kroz sta smo prosli u sukobu sa celim zapadom? I kad se uzme u obzir da je Rusija glasala za sankcije UN pre toga?
Naravno da mi ne pada na pamet da pljujem i na to malo pomoci, ali realno to dizanje ruke protiv na rezoluciju o Srebrenici ih nije kostalo bas nista u sred i onako losih odnosa sa zapadom. A sta su sve zapadnjaci ucinili za Albance, Hrvate... to je kolosalna pomoc u odnosu na rusku pomoc nama.
Preporuke:
1
0
77 subota, 15 jul 2017 14:25
Betelgeuse
Za sve one gluve i slepe koji će mi dati minus:

Genetski znam ko su mi neprijatelji; Nemci, Englezi, uopšte Germani. Turci, Šiptari, uopšte muslimani. Hrvati.

Sve sa razlogom, svaka od pomenutih nacija je tu zbog bogate istorije zverstava prema Srbima.

Ali kad me BRAT izda, član porodice, neko kome sam verovao, boli stostruko. Zato, pevajte borbene, a Srbi u se i u svoje kljuse. Pametno, promišljeno, koristoljubivo, egoistično.
Preporuke:
4
2
78 subota, 15 jul 2017 14:58
Spiridon
@ srecko

Prijatelju moj dragi to što si ti napisao su činjenice isto onoliko kao i da sam ja Sultan od Bruneja a kako je ovo internet onda si upravo i proverio kako je sve to što kažem savršeno tačno. Da si makar rekao kako je to za Rusiju rekao deda Miloje ili baba Vanga pa da popričamo još o tome ali ovako žao mi je ali Fatima mi nije zaista ni približno u rangu jednog deda Miloja moliću lepo. Inače hvala na pitanju nisu mi to bjedastoće već mi je to zasmejavajuće ako ni zbog čega drugog a onda zato što to tvoje prijavljujuće verovanje ima veze sa hrišćanstvom kao i moja pokojna baba što je imala veze sa jahanjem na talasima. No što da ne uostalom ako je od onoga što je Hrist pričao moglo ispasti sve ovo posle u njegovo ime, šta je jedna Gospa iz Fatime ili Međugorja manje ili više na ceo dvomilenijumski opis priče o klanju i ubijanju u ime bezgrešnoga srca, u ime ljubavi prema bližnjemu svome u ime hrišćanskoga praštanja...
Preporuke:
0
0
79 subota, 15 jul 2017 14:58
Bojan, Priština
@ Spiridon

Potpuno si krivo interpretirao moj komentar.
Reči su Gospodnje:Ko nije sa mnom protiv mene je i Gde se dvoje okupe u moje ime i ja sam sa njima.
Istina, mi nismo hrišćani kakvi bi trebali biti, ali duh vremena je takav da je dobro dok smo i ovakvi, jer izazovi su nikad lukavije zamaskirani.

Kada je toliko krštenih duša okupljeno u državu to valjda, po logici stvari mora imati neki viši smisao.

Moj ugao gledanja je uvek prvenstveno pravoslavni, pa tek naknadno pada na ove niske ljudske i svetovne stvari.

@srecko

Ne zameri, ali moram ovako direktno - rimokatolike-papiste, lično ne smatram hrišćanima, a tu crkvu vidim kao primarno antihrićansku.
Preporuke:
3
0
80 subota, 15 jul 2017 15:19
Spiridon
@ Bojan, Priština

Avaj šta da radim, moj ugao gledanja je ipak samo moj, mislim hteo bih ja da imam taj neki malo uzvišeniji ugao ali nisam do sada znao da isti postoji a posebno ne pravoslavni šta god on već bio. Nije sad da zakeram ali kad smo već kod toga, tih krštenih duša barem ima ne zna im se broja po celome svetu a ako ćemo da teramo mak na konac u Americi ih ima na primer četiri puta više nego u Rusiji pa im to slabo pomaže oko te izabranosti, mada nije da oni ne veruju da kada Bog sa nebesa proviri kroz oblake kako samo u njihovom pravcu gleda. Znam, sve znam samo je naše hrišćanstvo ono jedino pravo, ono drugo su otpadnici od vere Hristove, oni se ne računaju već samo mi. E sad mi baš zato mora da budemo spremni a posebno na vojnome planu kao zapeta puška, jer nikada se ne zna kada će se ukazati prilika da nekome malo olupamo glavu u Hristovo ime i u ime vere naše pravoslavne...
Preporuke:
1
3
81 subota, 15 jul 2017 15:33
Spiridon
@ @Spiridon

Znaš mogao bi zaista da to @Spiridon usvojiš kao svoj stalni nadimak, oduvek sam želeo da imam vernog internet saputnika sa kojim mogu da zbijam šale u trenucima dokolice. Sve što sam imao i imam da kažem o Americi sam rekao i govorim kada se priča o Americi ali vi patriJote imate tu neku potrebu da šta god da vas neko pita a vi krenete satanistička i SADistička Amerika, zlikovci jedni, njima treba pokazati i kada piju pivo u kafiću a kamoli negde drugde. Onda se odnekle pojavi klovn i šarlatan Donald DŽej Tramp i onda odjednom nema više te priče o satanizmu i sadizmu to se sve zaboravi, već krene kako je Amerika jedna divna zemlja i divni su to ljudi tamo, samo im ti globalistički klintonisti ne daju da dođu do izražaja. E a kada vas izda vaš obožavani Tramp, onda se opet vraćate na stare satanističko sadističke grane. Sve u svemu mene sa obzirom da ne menjam mišljenja kao čarape vi patriJote čas proglašavate drugosrbijancem a čas antiameričkim talibanom, sve kako vam dune...
Preporuke:
1
1
82 subota, 15 jul 2017 16:15
srecko
@ Špiro @bojan
Kada Putin na sastanku s Obamom pokaže proroćanstvo nekog rabina iz Litve prije trista godina onda se to smatra vrijednim da se objavi u svim srpskim medijima.Nitko vama nije kriv što ste indoktrinirani kroz generacije i svatko vam je kriv osim vas samih.Umjesto šovinističke ogorčenosti i skučenosti bolje bi bilo da malo preispitate svoje teorije jer očigledno vam ne donose nikakav rezultat.Jedan mi je prijatelj prije nekoliko dana rekao u vezi jedne analize na ovom portalu tako sam za njega saznao pa sam se sada javio jer se spomenulo pitanje vjere i Rusije. Nikoga ne vrijeđam niti ga nazivam ovako ili onako a za ovo vrijeđanje i omalovažavanje je odraz stanja za koje je u Bibliji opisano da oholost ide ispred propasti.Ne bojte se neću vam više remetiti jednoumnu harmoniju
Preporuke:
0
1
83 subota, 15 jul 2017 17:24
Spiridon
@ srecko

Avaj prijatelju dragi, stavio si me u pogrešan koš, naime moju šovinističku oštricu ne zanimaju bilo kakve nacije a još manje bilo kakve religije, mrzim jedino ljudsku glupost kao takvu a ona nažalost ume da nađe poprilično česeti svoje utočište kako u naciji, tako i u veri. Prema tome meni je tvoja priča o proročanstvu iz Fatime isto onoliko smešna kao ta Putinova o rabinu iz Litvanije i ne pravim bilo kakvu razliku između toga dvoga. Vidiš, da si se ti na primer kojim slučajem rodio u Srbiji ili da se Bojan nije rodio u Prištini nego u Hrvatskoj, onda bi on verovao u Fatimu a ti bi njemu pričao da je katoličanstvo jedno zlo ono najgore, ja opet gde god da sam došao na svet bih isto mislio i o jednom i o drugom. Ne znam da li me shvataš, te tvoje činjenice i tvoja vera su čisti sticaj okolnosti i mesta rođenja a ne promišljanja, pošto si usvojio kao aksiom ono što su te naučili kao malog a da nikada i ne posumnjaš makar na tren u sve to...
Preporuke:
2
2
84 subota, 15 jul 2017 17:51
@Spirodon
Ja te ne proglasavam nikako, tvoji stavovi, koji i nisu tvoji, daleko si ti od stavova, su stavovi drugosrbijanskih EUropejaca, ciji je najnoviji cilj, koji se delom ostvaruje u vidu komenatara mnostva "spiridona" po drugim sajtovima, izjednacavanje neizjednacivog, Rusije i Zapada, NIS-a i otimanja KiM-a, rukovanja sa Vucicem i bombardovanjem i etnickim ciscenjem Srba iz Hrvatske i sa KiM, "genijalnim" otkricima da su to "imperije" koje slede svoje ciljeve!KiM je gotovo otislo, po tebi 1389-e Slobinom krivicom(za vas drugosrbijanske EUropoide Sloba je kriv i za "Kosovski boj"), crkva se disciplinuje da cuti nicim izazvanom raspravom o darvinizmu i jos manje izazvanim izborom lezbejke za premijera i ostaje jos Rusija, da postane gora od bombardera i etnickih cistaca, a za to je dovoljno da se izjednaci sa njima, i svi cemo biti "Spiridon".
Preporuke:
2
0
85 subota, 15 jul 2017 18:08
Spiridon
@ @Spirodon

Ah pa ja sam to znači deo jednog većeg plana, jedne velike zavere takoreći da širim defetizam i izjednačavam neizjednačivo....!? Eh kako je samo lepo biti deo nečeg velikog, nečeg tako grandioznog i to sve da me niko i ne obavesti, jednu reč da mi kaže!?! Pa što ne kažeš @Spirodon-e hobitu mali da ti to vodiš očajničku borbu da bi patriJotsko dobro pobedilo to satanističko zlo, da si ti ej bre pravednik jedan srBski i da ti ne smetam u tvom svetom pohodu. Eto ti vidiš bestraga mi glava, misli čovek da piše tu neke komentare razbibrige radi, kad ono ispade drugosrbijanski zaverenik koji potura klipove u točkove borbi dobra protivu zla. Sram da me bude vala ali kako si me samo ti razotkrio, prosto kao da imaš tu neku bioenergiju i nadnaravne sposobnosti, prosto sam zapanjen iskren da ti budem...

P.S. Kada sam svojevremeno napisao par redaka na tim EU drugosrbijanskim sajtovima, odmah me tvoja duhovna braća blizanci proglasiše za tebi sličnog. Eto šta ti je život...
Preporuke:
1
2
86 subota, 15 jul 2017 18:15
Spiridon
@. @Spirodon dodatak

Čisto da ne bude nesporazuma, pod tom tvojom duhovnom braćom blizancima mislim na tzv drugosrbijanske talibane koji svojim ponašanjem liče kao jaje jajetu tebi, odnosno svakoga ko odstupi od njihove Samo EU Srbiju spašava matrice, odmah proglase mladićevsko-karadžićevskim šovinistom koji mrzi sve što nije srBsko pravoslavlje i majčicu Rusiju. Tako da avaj, morali bi samo da se dogovorite između sebe kome od vas pripadam, pošto sam već i ja postao zbunjen...
Preporuke:
1
2
87 subota, 15 jul 2017 19:28
@Spiridon
Delom necega te ne mora ciniti neka zavera, moze i samo glupost, znas vec onaj fenomen "korisne budale".Suvise si vredjao ljude i brukao se da bi sada sve predstavljao kao "razbibrigu".Ako te muce neke "brige" obrati se lekaru, nemoj se sam "leciti" i to komentarisanjem Rusije i Srbije po netu.Ali ono sto vas drugosrbijanske EUropoide i karakterise jeste da imate licne probleme sa Srbijom, ne mozete na more, nemate deci za najnoviji ajfon, nema "Washington post-a" na trafikama, sta li, pa vam je Srbija kriva, pa ste od svojih mentalnih problema napravili "pogled na svet".Pored "korisnih budala" sada imamo i fenomen "korisnih bolesnika".
Preporuke:
5
1
88 subota, 15 jul 2017 19:56
Jugoslavija
Za Spiridona

"Vrag budet razbit, pobeda budet za nami!"
Preporuke:
6
1
89 nedelja, 16 jul 2017 00:59
Bojan, Priština
@ srecko

Žao mi je što si me pogrešno shvatio, ja uopšte nisam želeo da omalovažim ni tebe ni tvoju veru. Samo je moj lični doživljaj da su Pravoslavlje i Rimo-katoličanstvo dve različite vere, to je to.

Kod nas na Kosovu si imao latinskih Crkava još u vreme Nemanjića(jedne takve još imau Prizrenu) dok u npr Dubrovniku, sa kojim u svim ostalim odnosima bili fantastični, nikada nije bilo moguće (do pre 1 veka) podići pravoslavnu bogomolju.

Kad su Nemanjići Dubrovčanima ustupili Ston i Pelješac - za kratko vreme su sve pravoslavne Crkve i Manastiri porušeni, monasi rasterani a žitelji pounijaćeni.
Preporuke:
4
0
90 nedelja, 16 jul 2017 06:33
Spiridon
@ @Spiridon

Kažem ja lepo, bukvalno kao neki skener da imaš @Spiridon-e jer me kao otvorenu knjigu čitaš. Jeste tako je glupost ljudska sve si u pravu, odmah se iz svakog mog komentara primeti, prosto isijava i bode oči koliko sam ja jedan mnogo glup čovek. A i to za pare si isto sve provalio evo priznajem kriv sam, jeste kriv sam i prekriv ako mi veruješ a posebno za to more. Iskren da ti budem, dušu svoju da otvorim kada me već kao na dlanu vidiš, probi mi žena glavu otišle joj dve drugarice na Sejšele na par dana pa kao mogli smo i mi. Ja joj lepo kažem ići ćemo u septembru tamo ženska glavo a Tajland ostaje po dogovoru za doček nove godine i neko porodično okupljanje. Kaže ona, jes ali šta ćemo sa Grčkom, Grčka mi nedostaje, Sejšeli i Tajland u redu ali gde je Grčka u našim planovima moliću lepo?!! Eto zbog toga sam ti sav mrzovoljan a i ko će da dočeka ovaj novi Ajfon sav u ekranu, te da li da uzmem sada ovaj novi AjMek 27 inča ekran ili tek sledeće, ovaj stari je već za menjanje...
Preporuke:
1
3
91 nedelja, 16 jul 2017 10:39
Čeda Todorović
@ Spiridon
Odsustvo mere moj Spiridone! Koliko si postova samo po ovoj kolumni postavio? Spamuješ. Teško je otetti se dojmu da nisi nadničar!
Samopozvani ispravljač krive Drine!
Pre no što kreneš na ove belosveCke destinacije-obiđi grobove časnih predaka, možda će biti i nekakve koristi za tvoju "potisnutu" serpsku dušu/nedelja, 6:00, pišeš n-ti komentar na istu temu?!/. Grešan li si Spiridone?
Preporuke:
4
0
92 nedelja, 16 jul 2017 11:30
Odbrana i poslednji dani
Spiridon@

Sveli ste rusku pomoć na nivo karikature. NIS je bio deo projekta "Južni tok", koji bi, da se realizovao, za Srbiju bio od neprocenjivog ekonomskog i političkog značaja. Zapad je preko Bugarske stopirao "Južni tok" i tako nastavio sa ekonomskim i političkim devastiranjem Srbije. Uključujući i zločinačko bombardovanje, nikako se ta uloga ne može izjednačavati sa ruskom ulogom kad je Srbija i Republika Srpska u pitanju. To je bila suština mog komentara, a ne ruska sveukupna politika, koju kao temu pokušavate da mi nametnete. Naizgled analitički, vaš komentar je najobičnija predrasuda prema onome ko smogne hrabrosti da kaže da je patriota. Više niko ne sme da kaže da je patriota, jer je patriotizam, namerno stavljen u pogrešan kontest, obesmišljen, iskarikiran i ismejan. Nekada je bila "istraga poturica", a sada "istraga patriota". Vaša istraga je sa već zadatom tezom da je srpski patriotizam nadahnut Kaljinkom i nebeskom Srbijom.
Preporuke:
2
0
93 nedelja, 16 jul 2017 11:58
Jugoslavija
Sav narod glup a Spiridon "pametan". Jadan...
Preporuke:
3
0
94 nedelja, 16 jul 2017 12:00
Odbrana i poslednji dani
Dejan@

.. ali realno to dizanje ruke protiv na rezoluciju o Srebrenici ih nije kostalo bas nista..

Recimo da ih nije puno koštalo, ali je nama puno značilo. Ili ti misliš da nije? Zašto je Marko Jakšić u svom tekstu "Sve ruske podrške - juče Milo, danas Vučić", prećutao rusko stopiranje rezolucije? Pa, ne mogu se ni tako analizirati odnosi. Mislim da dolazimo do nesporazuma oko uloge Rusije, pre svega, jer nerealno procenjujemo njenu snagu i moć. Rusija je 92. bila raspala zemlja. U novoformiranim državama dvadeset miliona Rusa je ostalo obespravljeno (Solženjicin). Rusija im nije mogla pomoći, a da pomogne nama. Pod kontrolom Zapada i MMF da glasa protiv sankcija? Pa i Milošević je stavio pod sankcije Srbe preko Drine. Dolaskom Putina na vlast Rusija se konsoliduje, pomaže (Republiku Srpsku pogotovo), ali naravno da bi trebala više.
Preporuke:
2
0
95 nedelja, 16 jul 2017 12:01
Odbrana i poslednji dani
Dejan@

.. ali realno to dizanje ruke protiv na rezoluciju o Srebrenici ih nije kostalo bas nista..

Recimo da ih nije puno koštalo, ali je nama puno značilo. Ili ti misliš da nije? Zašto je Marko Jakšić u svom tekstu "Sve ruske podrške - juče Milo, danas Vučić", prećutao rusko stopiranje rezolucije? Pa, ne mogu se ni tako analizirati odnosi. Mislim da dolazimo do nesporazuma oko uloge Rusije, pre svega, jer nerealno procenjujemo njenu snagu i moć. Rusija je 92. bila raspala zemlja. U novoformiranim državama dvadeset miliona Rusa je ostalo obespravljeno (Solženjicin). Rusija im nije mogla pomoći, a da pomogne nama. Pod kontrolom Zapada i MMF da glasa protiv sankcija? Pa i Milošević je stavio pod sankcije Srbe preko Drine. Dolaskom Putina na vlast Rusija se konsoliduje, pomaže (Republiku Srpsku pogotovo), ali naravno da bi trebala više.
Preporuke:
2
0
96 nedelja, 16 jul 2017 13:51
Dejan
@Odbrana i poslednji dani
Zasto ti trazis opravdanja za Ruse tamo gde ih oni sami ne traze? Putin inace hvali Jeljcina kad god moze. I ne slazem se sa tobom da su Rusi morali da glasaju za sankcije, po cemu su morali? Milosevica i sankcije na Drini ne opravdavam ni najmanje, ali Srbija je tada bila u 1000 puta tezoj situaciji od Rusije kako mozes to da poredis uopste. Shvati zemljace da mi KRVARIMO IZ AORTE, nama je bila potrebna pomoc pre 10-15 godina kad je patriotska scena jos bila jaka, sad prakticno ne postoji jer se narod predao i jer su patriote marginalizovane razjurene kupljene ili ekonomski ugusene. Dobar deo je i umro. Sad je lako Rusima reci "pa sta ima da pomazemo ovima, sve sami Evropejci i natofili". Mozda su to i zeleli da nas se lakse otresu. Nismo bas ovako izubijani atraktivni za prinatelja, cak ni njima, samo vidis, pravi prijatelji nikad ne dozvoljavaju da potones do kraja.
Preporuke:
1
2
97 nedelja, 16 jul 2017 14:05
Dejan
@Odbrana i poslednji dani
Za kraj samo jedna stvar jos. Hajde na stranu sve price o prijateljstvu, pomoci, duznosti prema prijatelju.
Koji je ucinak ruske politike nakon 27 godina zapadne agresije i mrvljenja srpskog naroda? Ako mislis da je njihova podrska bila sasvim solidna i da je bilo koristi od trecerazrednih sarlatana tipa Resetnjikova i Guskova, te slatkorecivog Prilepina, u redu nemamo o cemu da razgovaramo. Samo ja mislim da je njihova politika bila kukavicka i neiskrena. Operacija uspela pacijent umro. Resetnjikov se najeo cevapa i sopske salate, Srbije vise nema i hvala vam lijepa.
Preporuke:
1
1
98 nedelja, 16 jul 2017 15:01
Spiridon
@ Jugoslavija

Jedna od osnovnih sofističkih ili bolje reći logičkih sitnih prevara u nekoj raspravi je tzv Argumentum ad populum ili ti pozivanje na brojnost onih koji podržavaju neki stav. U prevodu pre nekoliko stotina godina su na primer praktično svi ljudi mislili da je zemlja ravna ploča a samo par njih da je okrugla, vreme je pokazalo koje tu bio glup a ko nije. Međutim kako je ta vaša popularna strana slabija intelektom i argumentima, onda se u rasrpavu kreće obično ili iz tipičnog Ad hominem-a to jest pokušavate mene lično da napadate a ne ispravnost mojnih argumenata kojima ne možete ništa ili tako kao vi tim vašarskim sitnim dobacicanjima kao baba iza kace što se kaže...
Preporuke:
1
1
99 nedelja, 16 jul 2017 15:08
@Dejan
Rusija devedesetih nije imala razloga da podrzava nekakvu Jugoslaviju sa kojom nije postojalo nikakvo tradicionalno prijateljstvo, Kraljevina Jugoslavija je poslednja u Evropi priznala SSSR, komunisticka 1948 skoro usla u rat, u nesvrstanima suzbijala sovijetski uticaj, da bi 1992 Srbija ponovo napravila nekakvu Jugoslaviju, pokazavsi time kakav je njen odnos prema vlastitoj tradiciji, a kamoli nekim tradicionalnim odnosima sa Rusijom koje su se srpski politicari setili kada se pokazalo da Zapad i Islam podrzavaju separatiste, pa su se onda setili "tradicionalnih odnosa i pravoslavlja".Posle 2000-e Rusiji je jasno receno da je EU strateski interes Srbije, sve vlasti koje su navodno bile "patriotske"(Kostunicine) nastavljale su putem ka EU, da bi Tadic bezobrazno problem KiM preneo iz UN na EU, po principu "mi cemo to sa zapadnim prijateljima, a ako zagusti eto nas kod vas".Srbija zapravo provocira Rusiju, zeli "veci angazman", Vucicu bi lakse bilo da Putin odbije da ga primi, njemu...
Preporuke:
1
4
100 nedelja, 16 jul 2017 15:15
Spiridon
@ Odbrana i poslednji dani

Možda jeste bila karikatura ali je bila bolno tačna kao što su to na primer Petričićeve karikature našeg Vođe. Dakle Rusi su kupili NIS i kupili su ga po povlaštenoj ceni i uz povlaštene uslove, naravno uz obećanje da će izgraditi Južni tok. Međutim oni nisu izgradili Južni tok a da niti jednog trenutka nisu ali ni pomislili da nama braći svojoj neku makar i minimalnu kompenzaciju daju za to, jer očigledno nisu ispunili ono što su trebali.
Dakle pod jedan plaćamo gas ne po najmanjoj niti po bilo kakvoj bratskoj ceni, već strogo po ekonomskoj.
Pod dva visina rudne rente je bratska za Ruse zato što je sve bilo deo paketa sa Južnim tokom ali iako Južnog toka nema njima ne pada na pamet da promene ali ni zarez u potpisanom ugovoru a kamoli da plate više.
Pod tri koriste fraktaciju prilikom eksploatacije nafte a to uništava i zagađuje sve okolo u poprilično velikom prečniku.
Pod četiri cena goriva nije sigurno najmanja a kamoli najkvalitetnija u okolini...
Preporuke:
1
1
101 nedelja, 16 jul 2017 16:16
Odbrana i poslednji dani
Dejan@

Moram sad, u svoje ime, da kažem da sam bio precizan i jasan. Pozvao sam se na onaj deo tvog komentara kojim si objašnjavao da se ta ruska uloga ne može nikako izjednačavati sa ulogom Zapada. A sada o tvojim komentarima kad je u pitanju rusko angažovanje. Ako ti misliš da nema razlike između uvođenja sankcija i sprečavanja genocidne rezolucije, onda stvarno nemamo o čemu da razgovaramo. Gde sam to ja pomenuo prijateljske ili bratske odnose? Toga nema u politici. Možemo govoriti o zajedničkim interesima, koji su se, kada je u pitanju Srbija i Rusija, poklapali kroz istoriju. Uglavnom, kad god je Rusija bila u teškoj situaciji bila je i Srbija. I obratno.
Preporuke:
1
0
102 nedelja, 16 jul 2017 16:55
Jugoslavija@nedelja, 16 jul 2017 15:08 @Dejan
Istorijski gledano postoje duboke prijateljske veze između ruskog i srpskog naroda prije svega,što apsolutno nema veze sa Jugoslavijom ili SSSR, Srbijom ili Rusijom, odnosno njihovim rukovodstvima u datim vremenima.Srbija i Rusija nikada nisu bile i nadamo se da neće ni biti na različitim stranama.Brojni dobrovoljci su pomagali u odbrani srpskog naroda zapadno od Drine.Patriotske frakcije i u vrijeme Jeljcina,snažno su podržavale Srbiju odn. Jug.za vrijeme zločinačkih sankcija i agresije.Izdajničko-zločinačka,kriminalno-koruptivna frakcija Kozirjeva i Kasjanova nosi zasluge za uvođenje sankcija i svo zlo otud poteklo.Ruska federacija u skladu sa svojim mogućnostima pružala je podršku.Osuda agresije bila je snažnija u političkom smislu i od nedavne blokade rezolucije o Srebrenici.Mi treću Jugoslaviju nismo pravili, ona je bila kontinuitet one Jugoslavije koja je nastala 1918 i legitimna volja srpskog i crnogorskog naroda.Podsjećam Vas na referendum u CG ali i na opštu podršku opstanku Jug.
Preporuke:
2
0
103 nedelja, 16 jul 2017 17:28
@Jugoslavija
To je iluzija koju proizvodi srpska politicka elita.Socijalizam je predstavljao veliki diskontinuitet u istoriji srpskog naroda, cije su neke posledice formiranje crnogorske nacije, zbog cega dva srpska plemena Srbi i Crnogorci formiraju jugoslovensku drzavu SRJ, otudjenje "makedonskih" manastira, formiranje KiM i buduce otudjenje kosovskih manastira....Jugoslavija nije bila deo Istocnog bloka, imala je cak revizionisticki status,u nesvrstanima je imala problematicnu ulogu, vrednosno je bila okrenuta Zapadu, u Rusiji devedesetih, koja je i sama tek trebalo da rascisti i poveze se sa svojom prosloscu, a tek je izasla iz ideoloskog sukoba sa Zapadom, nekakva Jugoslavija nije mogla biti razlog ni za kakav sukob sa bilo kim.Te price o imenima i simpatijama, dobrovoljcima, pa iz Danske su se borili u Hrvatskoj, ne znace nista spram cinjenice da su devedesetih to bile drzave koje su vodili komunisti, bez komunizma i koje su tek trebale da se povezu sa svojom prosloscu, a kamoli...
Preporuke:
0
2
104 nedelja, 16 jul 2017 17:43
@Jugoslavija
..."nastave" nekakve tradicionalne odnose.Kao sto mi vise nemamo nikakve veze sa nasom istorijom, pismom, manastirima na KiM i u Makedoniji, tako nemamo ni neke posebne veze sa Rusijom, osim kao zamenom za nasu nemoc na unutarpolitickom planu.Rusija ima bolje ekonomske odnose sa Madjarskom, veci kupac njenog oruzja je Grcka, za gasovod i geopoliticki je znacajnija Bugarska.Rusija je tesno povezana sa Islamom i tesko je pomisliti da ce jednog dana rizikovati sukob sa njim da bi omogucila Srbiji da vojno vrati KiM, tim pre sto za to nema razloga jer sve vlasti, svi izbori naroda i sva politicka kretanja Srbije ukazuju da Srbija ide u EU.Zato pozivanje na "tradiciju" u ovom slucaju samo sluzi kao zamena za to da ne postoje nikakvi posebni odnosi, pa daj onda tradiciju, pravoslavlje.
Preporuke:
0
2
105 nedelja, 16 jul 2017 17:49
Spiridon
@ Odbrana i poslednji dani

Ja se izvinjavam ali da li je ikako moguće da se prestane sa tim izjednačavajućim podmetanjem, jer niko od nas niti jednog jedinog trenutka i ne pominje niti EU a još manje Ameriku i ono što su oni činili ovde, već isključivo pričamo o Rusiji i načinu na koji se ona ponaša, odnosno učinku njenog delovanja kao jedinom aršinu kojim se to može izmeriti. Tako da korektnosti rasprave radi bilo bi zaista uputno da na argumente odgovarate kontrargumentima a ne sitnim podmetanjima u stilu svako ko protiv Rusije bilo šta i najmanje loše kaže, taj je srBska braćo drugosrbijanski izdajnik koji izjednačava Rusiju i Ameriku a bogami i laže...
Preporuke:
1
1
106 nedelja, 16 jul 2017 18:17
Jugoslavija@nedelja, 16 jul 2017 17:28 @Jugoslavija
Ne želim da ispravljam Vaše netačne navode poput onog da je formiranje nacije posljedica socijalizma pa nadalje...Jer to nije tema.

Nije u pitanju samo tradicija. Ruski i srpski narod vijekovima povezuju borba za slobodu, borba protiv istog agresora, borba protiv imperijalizma. Tako će biti nadam se i u budućnosti. Toj borbi čija će okosnica biti Rusija, pridružiće se svi slobodoljubivi ljudi, svih nacija i religija. Za ljepši i bolji svijet.
Preporuke:
1
0
107 nedelja, 16 jul 2017 18:47
Odbrana i poslednji dani
Spiridon@

Ja se izvinjavam ali da li je ikako moguće da se prestane sa tim izjednačavajućim podmetanjem, jer niko od nas niti jednog jedinog trenutka i ne pominje niti EU a još manje Ameriku i ono što su oni činili ovde,

Niste pomenuli Ameriku? Ovo su vaše reči na početku polemike....

Prosto i jednostavno, kao što je Amerika imperija tako isto je i Rusija a imperije i silni su uvek gledali prvo sebe i svoj interes. Tako da kao što rekoh nisu problem oni problem smo mi koji verujemo u te šarene laže koji nam oni tako lepo prodaju, pa onda samo imamo laže Sdelano v Rossii i laže Made in USA...

Ako ovo nije izjednačavanje, onda ne znam šta je.
Preporuke:
0
0
108 nedelja, 16 jul 2017 18:58
Spiridon
@ Jugoslavija

U prevodu jedna isprazna priča, pozivanje na istorijske veze i gomila snova o nekakvoj borbi protiv imperijalizma kojoj će se kao svi priključiti samo što nisu...!? Ja bih vas shvatio da ovu priču pričamo pre čedrdeset i više godina, čak bih vam i sve što kažete odobravao, jer Rusija tada odnosno SSSR je pod broj jedan imala sasvim drugačiji ekonomski sistem od Zapada i podržavala svim srcem ljude kao što su bili npr Če Gevara i braća Kastro u njihovoj borbi protiv imperijalnog neokolonijalizma. Međutim danas Rusija ima potpuno isti ekonomski sistem kao i Zapad, čak u izvesnoj meri barem na unutrašnjem planu i mnogo gori, zato što ima manje reda a više oligarha koji su iznad svakog zakona, odnosno bolje reći u nerazmrsivom klupku sa politikom uz obilje korupcije. Meni je prema tome jako žao ali pravoslavlje kakvo treba da bude i takav političko-ekonomski sistem ne da nisu kompatibilni, nego moraju biti jedan protiv drugoga ili je onda takvo pravoslavlje samo prazna ljuštura...
Preporuke:
2
1
109 nedelja, 16 jul 2017 19:09
Odbrana i poslednji dani
subota, 15 jul 2017 14:16 @Spiridon
I sada je neaktivnost Rusija isto sto i aktivnost Amerike i EU na bombardovanju RSK, R.Srpske, R.Srbije i etnickom ciscenju Srba iz Hrvatske i KiM.To je kao kada bi one na snimku, cijom se "strucnom ekspertizom" bavis danima, kako bi "dokazao" svoj drugosbijanski autosovinizam, koji su neaktivni i ne pomazu Amerikancu izjednacio sa ovom grupom koja ga sutira.To je tebi sve isto.

Pomenuo je još neko. Ovaj komentar je upućen vama. O komentarima Slavka,koji postavlja dilemu između Rusije i Zapada i opredeljuje se za NATO pakt, da i ne govorimo. Bezrazložno me optužujete da podmećem nešto što niko nije pomenuo. Uvod u ovu polemiku su bile vaše reči iz mog predhodnog komentara o imperijama koje su sve iste, što apsolutno nije tačno kad je u pitanju odnos tih imperija, koje ste vi pomenuli, prema Srbiji.
Preporuke:
0
0
110 nedelja, 16 jul 2017 19:24
Spiridon
@ Odbrana i poslednji dani

Mislim da se mi očigledno ne razumemo, odnosno bolje reći ja stalno zaboravljam da sa vama patriJotama čovek treba kao sa decom u osnovnoj školi, da sve polako objašnjava i po mogućnosti crta na tabli šarenim kredama. Dakle pod onim što sam rekao sam pokušao da na slikovit način objasnim da mi treba da malo realnije gledamo ponašanje Rusije i da shvatimo da je i ona imperija, da ima svoje interese i da su joj njeni interesi na prvom mestu a ne kao što vi kremljoljupci patriJotski sanjate. Time se ni na koji način ne izjednačava Rusija i Amerika a posebno ne sve ono što su Amerikanci i Evropa uradili na ovim prostorima u proteklih par decenija. Međutim ja zaista nemam živaca da u svakom svom komentaru crtam da meni to ne da nije isto nego su dva univerzuma ali ja od Amerike i Evrope nikada ništa drugo nisam ni očekivao, od Rusije jesam i to daleko daleko daleko više nego ono što sam video u istih tih par decenija.
Unapred hvala na budućem razumevanju...
Preporuke:
2
3
111 nedelja, 16 jul 2017 19:29
Jugoslavija
Spiridon

Rusija ima potpuno isti ekonomski sistem kao i Zapad, čak u izvesnoj meri barem na unutrašnjem planu i mnogo gori,


Prilično tačna opservacija. Oko toga se u potpunosti slažemo. Otud i potiču svi problemi Rusije. No u poslednje vrijeme raste državna kontrola nad kapitalom, resursima i proizvodnjom. Zbog toga je zapad i pritisnuo Rusiju. Dakle borba je uveliko počela.
Preporuke:
1
0
112 nedelja, 16 jul 2017 20:11
Odbrana i poslednji dani
Spiridon@

Čekajte malo, ne gubite strpljenje. Nisam se ja obratio vama, nego vi meni i sad bi kao malo dete "prestali da se igrate", jer vas igra zamara i nervira, zato što igračke više nisu u vašim rukama. Očekivao sam da ćete, kad ostanete bez argumenata, preći na lični ton, etikatirajući me da sam patriJota i kremljoljubac, pa mi, u vezi s tim, odgovorite da li sam ja vas etiketirao u komentarima? Vi se predstavljate kao poštena inteligencija, pa mi pošteno i odgovorite. Prvo ste rekli da podmećem, pa da sam ono što ste napisali, zatim da vas ne razumem, čime mi se imputira glupost i neznanje. Objasnite mi zašto ste prešli na lični ton.
Preporuke:
1
0
113 nedelja, 16 jul 2017 20:17
Spiridon
@ Jugoslavija

Nisam baš siguran, odnosno da budem precizan mislim da je potpuno suprotno. Kao najbolji primer onoga što tvrdim vam je prodaja 19.5 procenata Rosnjefta odnosno narodski rečeno ruskih nalazišta nafte Katarskom investicionom fondu, odnosno da američki Ekson čeka da sankcije padnu kako bi mogao sa istim tim Rosnjeftom da buši naftu u dilu na Arktiku. Kada pogledate te vesti hladne glave i bez emocija, vi vidite da Rusija nije gadljiva na katarske pare posle svega oko Sirije a još manje na američki odnosno bolje reći Rokfelerov Ekson, da ne pričamo o tome da bušenje na Arktiku ima svoje etičke probleme i probleme zaštite životne sredine. Kada tome dodate dil sa Nemcima na severu, odnosno sa Turcima na jugu oko gasovoda vi vidite da je Rusiji realno jedino profit oko nafte i gasa bitan, tj da se ne može pričati preko RT i ostalih ruskih medija bajka o antiglobalizmu i borbi protiv imperijalizma a da se prave takvi dilovi, jer je to onda čista hipokrizija i zamazivanje očiju...
Preporuke:
1
1
114 nedelja, 16 jul 2017 20:36
Spiridon
@ Jugoslavija

Eh da čisto da ne zaboravim, meni najveće moguće razočarenje kada je Rusija u pitanju je njena otvorena u svaka druga moguća podrška Trampu u predizbornoj kampanji. Dakle ono što vi sada vidite u smislu kakav je Tramp zaista je svako video ko je želeo da vidi, ja lično sam na primer ovde onemeo pričajući da će upravo ovo da se desi i da je sve drugo samo iluzija koju nemilosrdno pumpa ruska propaganda preko RT-a i ostalih alternativnih medija. Prema tome ako je to mogao da vidi svako sa dva grama mozga u glavi, mogla je da vidi i Rusija a posebno zato što je Tramp tipičan predstavnik kapitalističke oligarhije u Americi. Međutim Rusija je imala svoj interes da laže ljude kako je Tramo antiglobalistički Isus Hrist i da hakuje mejlove Hilari da bi pomogla Trampu. Nemam ništa protiv toga i sve to razumem, jer samo su interesi večni kao što reče Čerčil ALI onda mi nemojte preko RT-a i ostalih medija guslati o antiglobalizmu i banksterima ako nije problem moliću lepo...
Preporuke:
1
2
115 nedelja, 16 jul 2017 22:00
Dejan
@Odbrana i poslednji dani
Nigde nisam izjednacavao politiku Rusije i zapada, ali glasanje za sankcije nema opravdanja, to je gnusan cin istorijske izdaje bez obzira ko je bio na vlasti, a Rusi se uopste ni ne pravdaju niti ogradjuju od toga. Meni je neverovatno da ti u trazenju opravdanja ides toliko daleko da tvrdis da Rusija eto nema nista sa Jugoslavijom? Kao da Rusi nisu znali ko je tu ko, i ko je njihov prijatelj? Stotine dobrovoljaca koji su dosli iz Rusije da se bore na srpskoj strani su i te kako znali ko je njihova strana. I jos nesto, u politici i te kako pistoje prijateljstva i saveznistva, pitaj Bosnjake i Turke ako mi ne verujes. Nase prijateljstvo sa Rusijom je vrlo dugo i ima posebnu tezinu, nije tacno da postoje samo interesi i nista vise. Da ne mislis mozda da ce Englezi iz nekog interesa nekad bombardovati Novi Zeland ili Australiju kao sto su nas?
Preporuke:
0
1
116 nedelja, 16 jul 2017 23:24
Jugoslavija
Spiridon

Da se adekvatno odgovori na to vaše pisanije dovoljno je samo navesti podatak da 80% ruskog izvoza čini izvoz sirovina, pretežno nafte i gasa, ali i uglja, željeza, aluminijuma itd. Mora od nečeg da se živi jelda? Zavisnost od takvog izvoza čini veoma ranjivom rusku ekonomiju, a znamo da je usljed sankcija koje su uvedene ista doživjela drastičan pad. Zapadni imperijalisti žele neograničen pristup tokovima profita od prodaje ruskih sirovina. Tu je kvaka sa Ukrajinom. Oligarsi, materijalisti, izdajnici. A što se tiče Trampa, obećavao je... Laku noć.
Preporuke:
3
0
117 ponedeljak, 17 jul 2017 01:25
Odbrana i poslednji dani
Dejan@

Jedno su osećanja pojedinaca (dobrovoljaca), a drugo državna politika, koja nikako ne mora da prati raspoloženje naroda. Današnja Srbija je očigledan primer. U osnovi svih međudržavnih odnosa pre svega je politički i ekonomski interes, pa tek onda ako ima mesta i za prijateljstvo. Interesi Rusije i Srbije kroz istoriju su se podudarali, pa je bilo značajne pomoći od Rusa, ne tako često, ali dovoljno da Srbija u teškim momentima preživi. Zanimljivo da ti uporno pominješ glasanje za sankcije, a da se i ne osvrćeš na blokiranje britanske rezolucije. U najmanju ruku, ovo drugo je ispravilo štetu što nam je napravilo ono prvo, tako da nema razloga za dramatizovanje rusko-srpskih odnosa. Da imaju interes Englezi bi svakako bombardovali Novi Zeland i Australiju, iako ti je poređenje apsurdno. Što se tiče prijateljstva i savezništva između Turaka i muslimana iz BiH, zavisiće od razvoja situacije na Blistoku. Ali to je već druga tema.
Preporuke:
2
0
118 ponedeljak, 17 jul 2017 11:06
Spiridon
@ Jugoslavija

Pod jedan trebalo je zaista biti poprilično glup pa i pored besomučne RT & alternativni mediji kampanje i na sekund poverovati da će klovn, šarlatan i rijaliti zvezda kakakv je Tramp biti bilo šta drugo nego što je uvek bio, tako šta da vam kažem mislim oko toga da je obećavao nego da se pogledate u ogledalo i porazmislite o sebi samima, pošto ste naivni kao deca i zaista vas je lako prevariti.
Pod dva ne sećam se da je Arktik ikada bio ruska teritorija a vi me ispravite ako grešim, prema tome o kakvom mi to imperijalizmu i otimanju sirovina pričamo ako Rokfelerov Ekson i ruski Rosnjeft zajedno buše tj otimaju na ničijem Arktiku iz potpuno istih pobuda, jer kao što vi rekoste mora i Ekson od nečega da živi pa je l' da...?! Prema tome onda nema priče o antiglobalizmu i o banksterima i o imperijalizmu ako najveća ruska naftna kompanija sa Eksonom stavlja šapu na bušenje po Arktiku da bi se eto od nečega živelo.
Prema tome dragi moj ne može se biti malo trudan...!?!
Preporuke:
0
3
119 ponedeljak, 17 jul 2017 11:46
Spiridon
@ Jugoslavija

Odnosno da budemo precizni kada Englezi, Kanađani ili Amerikanci na primer rade fraking bušenje onda se kuka, jauče i snimaju dokumentarni filmovi pa prikazuju na RT-u. Međutim kada se radi isti taj fraking i to nama ispred nosa na našoj rođenoj zemlji e onda nikom ništa je l' mora od nečega da se živi. Prema tome nemam ja ništa protiv ničega u svemu tome ali dajte samo da onda da stvari nazivamo pravim imenom a ne da pričamo bajke o borbi protiv imperijalizma i antiglobalizmu, jer je to onda samo šarena laža iza koje se krije borba za profit, svoje interese i proširenje zone svog uticaja...
Preporuke:
0
3
120 ponedeljak, 17 jul 2017 15:59
Jugoslavija
Spiridon

Trampove izjave i kampanju nije oblikovala RT niti bilo cija propaganda. Tramp je sa svojim timom na vrlo efektan nacin okrenuo nezadovoljne mase u SAD protiv establismenta koje su umjesto apsolutnog favorita odabrale totalnog autsajdera. Pod jedan.Pod dva morate shvatiti ako ne shvatate ili pod uslovom da ne shvatate da zapad i R nisu isto. Vi uporno R izjednacavate sa zapadom, sto je netacno i nekorektno. Imperijalisticki zapad sprovodi hegemonisticku i pljackasku ekspanziju, za razliku od Rusije koja vodi odbrambenu politiku, brani svoj nacionalni suverenitet i ne posjeduje ni blizu ekonomske ni vojne kapacitete za takmicenje sa zapadom. Rusija ima ozbiljne unutrasnje probleme jer njeni oligarsi, kriminalci pokusavaju da sacuvaju opljackano nacionalno bogatstvo ne hajuci za nacionalnu izdaju. Njima je njihovo bogatstvo na prvom mjestu, a siromastvo u kojem narod zivi ih ne zanima. To mora da se promijeni u Rusiji da bi ona postala ne konkurent,vec takmac kao SSSR.
Preporuke:
3
0
121 utorak, 18 jul 2017 02:26
Dejan
@Odbrana i poslednji dani
Argumenti su ti slabi, ali bas slabi. U ovoj epohi u kojoj zivimo Britanija NIKAD nece bombardovato AU ili NZ, oni imaju SVEST da pripadaju istom svetu. Turska NIKAD nece bombardovati Bosnjake iz istog razloga. Grcka NIJE ucestvovala u ratu protiv nas 1999. Koji deo ti tu nije jasan? Rusija jeste prijatelj Srbije i obrnuto u elementima dugog trajanja, ja sam bio u Rusiji govorim ruski i znam kako razmisljaju. Jedina je razlika sto oni nas dozivljavaju kao deo slovenskog sveta a kod nas taj element uopste ne postoji. Zbog Hrvata, Muslimana, pa i Slovenaca, Srbe ne zanima nikakvo slovenstvo odavno. Dakle tradicionalne veze medju narodima imaju i te kako veze sa polïtikom. Kad su zapretili Madjarskoj sankcijama Poljska je mometalno reagovala i najavila veto, oni su inace veliki prijatelji fo prijateljstvo neguju i grade. Tvoja prica je zapravo drugosrbijanska, oni nas ubedjuju decenijama da u politici nema prijatelja vec samo interesa.
Preporuke:
2
1
122 utorak, 18 jul 2017 02:37
Dejan
@Odbrana i poslednji dani
Nisam ignorisao glasanje protiv rezolucije o Srebrenici ali si ti to precenio debelo i poredis sa sankcijama 1991. a to je vec preterivanje. Takve sankcije nikad nisu uvedene ni jednoj zemlji, ja ti garantujem da u Severnoj Koreji benzin se ne prodaje u plasticnim flasama niti se ikad prodavao, a uopste ne verujem da Kina i Rusija postuju te sankcije. Prakticna steta od rezolucije se ne moze porediti sa stetom od sankcija.
Preporuke:
2
1
123 utorak, 18 jul 2017 07:57
Spiridon
@ Jugoslavija

Zanimljivo samo kako vi koji ste slušali Trampove izjave u odabranim odlomcima na srpskom imate sasvim drugačiji utisak nego ja koji sam kampanju ispratio na engleskom preko američkih medija i slušajući praktično sve njegove izjave u celosti. Dakle neko vam je servirao ono što je trebalo da čujete i vi ste u tu iskrivljenu i lažnu sliku o antiglobalističkoj borbi protiv establišmenta naivno poverovali. Prema tome Amerikanci su glasali za Trampa iz drugih razloga.
Što se tiče izjednačavanja, ne izjednačavam ja ništa već je vama patriJotskim kremljoljubcima sve što se kaže a da nije panegirično obožavanje odmah znak nekakve izdaje i pokušaja da se izjednači, što više govori o vama nego meni i mojim komentarima. Sve to što vi pričate su lepi snovi a realnost u Rusiji i njena politka kada se sagledaju hladne glave su nešto sasvim drugo. Naravno pošto i sami znate da je sve što sam rekao neporeciva i lako proveriva istina, vi onda po dobrom starom običaju krećete u etiketiranje...
Preporuke:
0
2
124 utorak, 18 jul 2017 10:32
Jugoslavija
Spiridon

Znaci Vi tvrdite da su stvari koje je Tramp obecavao u svojoj kampanji poput one da se nece mjesati u unutrasnje stvari drugih drzava, da ce saradjivati sa Rusijom, da ce rjesavati unutrasnje probleme SAD a ne trositi novac njihovih poreskih obveznika na besmislene ratove itd. izvucene iz konteksta, odnosno propaganda za nas "naivne" ili sta vec?
Preporuke:
2
1
125 utorak, 18 jul 2017 11:30
Odbrana i poslednji dani
Dejan@

Ovo već prelazi u neku vrstu gluvog telefona ozvučenog tvojim besmislenim poređenjima.Novi Zeland i Australija su britanske kolonije. O kakvom prijateljstvu pričaš? Ali sigurno da bi Britanci bombardovali Novozelanđane i Australijance ako bi pokušali da se oslobode kolonijalnog statusa. Što se tiče muslimana i Turaka, očigledno da ti nije poznata istorija njihovih odnosa. Pa nije jedanput Porta slala silnu vojsku da uguše pobune muslimana u, kako je oni nazivaju, Bosni. Nisu ih tada bombardovali samo zato što nije bilo aviona u to vreme. Zašto je Poljska najavila veto kad je Mađarskoj zaprećeno sankcijama? Zato što je branila svoje pozicije i svoj interes, jer se našla u istom "srednjoevropskom loncu" sa Mađarskom i Češkom kada je Evropska komisija protiv njih pokrenula prekršajni postupak zbog problema sa izbeglicama. Nisam u potpunosti negirao prijateljstvo, ali na prvom mestu je interes, o čemu govore moji "slabi2 argumenti.
Preporuke:
0
0
126 utorak, 18 jul 2017 11:38
Odbrana i poslednji dani
Dejan@

Jedina je razlika sto oni nas dozivljavaju kao deo slovenskog sveta a kod nas taj element uopste ne postoji. Zbog Hrvata, Muslimana, pa i Slovenaca, Srbe ne zanima nikakvo slovenstvo odavno.

Da li si svestan šta si napisao? Pa zajednica Srba, Hrvata, muslimana, pa i Slovenaca je građena na idejama panslovenstva. Ideja jugoslovenstva (u najnovijoj verziji) seže u doba Ilirskog pokreta (gotovo neizmenjena), a panslovenstvo kao njena klica datira od Ćirila i Metodija. Zato je malo neumesno "prozivati" KPJ kao nosioca te ideje.
Preporuke:
3
0
127 utorak, 18 jul 2017 11:47
Odbrana i poslednji dani
Dejan@

Pre će biti da si ti podcenio značaj ruskog veta na britansku genocidnu rezoluciju. U ekonomskom, političkom, pa i egzistencijalnom smislu. Optužba za genocid povlači i plaćanje ratne odštete, što bi ekonomski obogaljilo Srbiju gotovo kao i sankcije. Ali to nije ono najgore. Označavanje jednog naroda genocidnim može da predstavlja opravdanje za buduće pogrome i genocide nad tim narodom. Razmislimo o tome.
Preporuke:
2
0
128 utorak, 18 jul 2017 13:49
Spiridon
@ Jugoslavija


Upravo to tvrdim da su delovi njegovih izjava, jako često izvučeni iz konteksta forsirani preko mreže tzv alternativnih internet medija na koje Rusija ima uticaj, jer plasira vesti koje se onda metodom odjeka prenose na dalje. Isto tako su liberalni mejnstrim mediji u Americi izvlačili iz konteksta sasvim neke druge njegove reči da bi ga predstavili u lošem svetlu, odnosno onako kako je to njima odgovaralo. Pričao sam o tome još dok je kampanja bila u toku, da se vama prodaju bajke a da vam niko ne pominje na primer kako isti taj mirotvorac Tramp obećava povećanje oružanih snaga za skoro pa 100000 ljudi, osavremenjivanje nuklearnog arsenala, kao i avijacije to jest podmornica itd itd.
Problem svih problema je što vi ne shvatate američku političku scenu, za šta se ko zalaže odnosno ko je iz koje priče i odatle te naivne procene i podložnost propagandi. Prvo što je trebalo da naučite još kao mali kao neko ko pamti i Tita i SFRJ je da televizija i novine vole da lažu...
Preporuke:
1
4

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner